Zmiana rutyny 2295 1

O temacie

Autor Treplozoid

Zaczęty 13.02.2010 roku

Wyświetleń 2295

Odpowiedzi 1

Treplozoid

Treplozoid

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Witam
Mam problem. Chciałbym aby jakiś npc zmienił po dialogu rutynę (np. kowal który wykonuje codzienne czynności kowalskie nagle po dialogu siedział tylko na ławce przy wyznaczonym waypointcie) . Niestety mi nie udaje się. Czy ma ktoś jakiś pomysł odnośnie tego problemu?
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu

Sergio

Zmiana rutyny
#1 2010-02-13, 06:37(Ostatnia zmiana: 2010-02-13, 06:41)
Jeżeli to ma być NPC z którym akurat teraz rozmawiasz to wystarczy dać po dialogu:

Npc_ExchangeRoutine (NON_6057_Kowal, "siedzsobie");


Jeżeli gadasz z innym a on ma po tym zmienić rutynę to ja doradzam wstawić po dialogu kombinację:

B_FullStop      (NON_6046_Kowal);
B_ExchangeRoutine (NON_6056_Kowal, "siedzsobie");


Jeśli chcesz by to stało się nagle, czyli kowal zniknął i pojawił się tam gdzie chcesz od razu to na koniec powinieneś mu jeszcze dodać funkcję AI_Teleport (coś tu jest ale nie pamiętam co, zajrzyj do skryptów teleportów);
Tylko pamiętaj dodać przed tą funkcją AI_StopProcesInfoss (self); i AI_StopProcesInfoss (other);  (jakoś tak to szło, zajrzyj do dialogu exit) bo inaczej NPC teleportnie ci się zaraz po rozpoczęciu dialogu a nie po jego zakończeniu.

W moim modzie to działa bardzo dobrze, oczywiście ty musisz pozamieniać nazwy rutyn i instance NPC które tu podałem.

Mam nadzieję że pomogłem i pozdrawiam.
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry