Startpoint i jaskinie 2984 9

O temacie

Autor

Zaczęty 10.02.2010 roku

Wyświetleń 2984

Odpowiedzi 9

WonderiuS
  • Gość
Witam, otóż ściągnąłem świat z WOGA, no i go oteksturowałem, odmroziłem wodę, i zapisałem jako .ZEN, oraz mam też zapisany ten świat jako .3DS. No i teraz problem w tym że gdy włączę świat w formacie .3DS to są w nim dwie jaskinie, ale gdy włączę świat w formacie .ZEN, tych jaskiń już nie ma! Jest tylko jedna, czy dwie, no ale jak teksturowałem zena, to zauważyłem przed wejściem do tych dwóch jaskiń, taką jakby ściankę?

A co do drugiego problemu to: wstawiłem w Spacerze Startpoint, zapisałem, w GothicGame ustawiam, tam gdzie jest world:

world=work\map_mit_see.zen no i jak włączam nową grę, to ten świat ładuje się w 5 sekund i potem wszędzie jest czarno! Co zrobić?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
world=work\map_mit_see.zen no i jak włączam nową grę, to ten świat ładuje się w 5 sekund i potem wszędzie jest czarno! Co zrobić?
Źle go wpisałeś. Podaj dokładną lokalizację twojego świata.

WonderiuS
  • Gość

WonderiuS
Gość

Startpoint i jaskinie
#2 2010-02-10, 21:07(Ostatnia zmiana: 2010-02-11, 14:24)
Właśnie taką nazwę ma mój zen.

EDIT: Aha, mój błąd. Już wiem.

Ok. A pomoże ktoś? Jak wstawić startpointa w nowym świecie, i żeby działał?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

Startpoint i jaskinie
#3 2010-02-11, 16:17(Ostatnia zmiana: 2010-02-11, 16:18)
Usuwasz ten startpoint na początku i dajesz swój.Potem zapisujesz zen i zmieniasz jego nazwe w pliku ini

world=nazwa_twojego_swiata
 

WonderiuS
  • Gość
Ok, i ostatnie pytanie. Gdzie wkleić nowe tekstury? Znaczy ściągnąłem jakąś tam teksturę, i gdzie ją potem wkleić, aby potem w Spacerze można było oteksturować jakiś mesh właśnie tą teksturą co ściągnąłem?
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
jak robisz w G2 to jest folder textures i tam wrzucasz, jak w G1 to musisz wypakować tekstury gothic VDFS, jest do tego tutorial
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

WonderiuS
  • Gość
Ale mi chodzi, gdzie dodać NOWE tekstury, nie te stare, tylko te nowe. Żeby potem działały w Spacerze, i żebym mógł nimi oteksturować jakiegoś mesha.
 

Avalon

Avalon

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
a może ktoś mi powiedzieć jak wstawić startpoint?
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Tak trudno popatrzyć do wieży Xardasa? Jest tam taka fioletowa strzałka i to jest startpoint. Wstawia się go z menu zCTriggerBase>zcVobStartpoint. Możliwe, że musi mieć nazwę START_GOTHIC2.
 
Spoiler

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

Startpoint i jaskinie
#9 2010-02-22, 18:33(Ostatnia zmiana: 2010-02-22, 18:33)
A jeśli moddujesz G1 to przy jeziorku.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry