na tej samej zasadzie podmieniłem Intro.bik w gothic 2 nk u mnie i nie odtwarza w ogóle tego filmiku podmienionego....
edit: jedynym chyba wyjściem jest zrobienie paczki z modem i wrzucenie intra (musi być inna nazwa niż Intro.bik)
do \Program Files\JoWooD\Gothic II\_Work\Data\Video i zmianie w skryptach nie pamiętam, gdzie-jak znajdę to podam) tego intra-bo jest gdzieś taka funkcja co odpala się ijes ttam polecenie PlayVideo ("Intro.bik") jakoś tak chyba
chyba mam(na pewno to jest w plikach menu
instance MENU_MAIN(C_MENU_DEF)
{
backpic = MENU_BACK_PIC;
musictheme = "SYS_Menu";
items[0] = "MENUITEM_MAIN_HEADLINE";
items[1] = "MENUITEM_MAIN_HEADLINE2";
items[2] = "MENUITEM_MAIN_NEWGAME";
items[3] = "MENUITEM_MAIN_SAVEGAME_LOAD";
items[4] = "MENUITEM_MAIN_SAVEGAME_SAVE";
items[5] = "MENUITEM_MAIN_RESUME";
items[6] = "MENUITEM_MAIN_OPTIONS";
items[7] = "MENUITEM_MAIN_INTRO";
items[8] = "MENUITEM_MAIN_CREDITS";
items[9] = "MENUITEM_MAIN_EXIT";
defaultoutgame = 2;
defaultingame = 4;
flags = flags | MENU_SHOW_INFO;
};
const int MENU_MAIN_DY = 550;
const int MENU_MAIN_Y = 2500;
instance MENUITEM_MAIN_NEWGAME(C_MENU_ITEM_DEF)
{
backpic = MENU_ITEM_BACK_PIC;
text[0] = "Nowa gra";
text[1] = "Rozpocznij nową przygodę";
posx = 0;
posy = MENU_MAIN_Y + (MENU_MAIN_DY * 0);
dimx = 8100;
dimy = 750;
onselaction[0] = SEL_ACTION_CLOSE;
onselaction_s[0] = "NEW_GAME";
flags = flags | IT_TXT_CENTER;
};
instance MENUITEM_MAIN_SAVEGAME_LOAD(C_MENU_ITEM_DEF)
{
backpic = MENU_ITEM_BACK_PIC;
text[0] = "Wczytaj";
text[1] = "Kontynuuj zapisaną grę";
posx = 0;
posy = MENU_MAIN_Y + (MENU_MAIN_DY * 1);
dimx = 8100;
dimy = 750;
onselaction_s[0] = "MENU_SAVEGAME_LOAD";
onselaction[0] = SEL_ACTION_STARTMENU;
flags = flags | IT_TXT_CENTER;
};
instance MENUITEM_MAIN_SAVEGAME_SAVE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
backpic = MENU_ITEM_BACK_PIC;
text[0] = "Zapisz";
text[1] = "Zapisz obecny stan rozgrywki";
posx = 0;
posy = MENU_MAIN_Y + (MENU_MAIN_DY * 2);
dimx = 8100;
dimy = 750;
onselaction_s[0] = "MENU_SAVEGAME_SAVE";
onselaction[0] = SEL_ACTION_STARTMENU;
flags = flags | IT_TXT_CENTER | IT_ONLY_IN_GAME;
};
instance MENUITEM_MAIN_RESUME(C_MENU_ITEM_DEF)
{
backpic = MENU_ITEM_BACK_PIC;
text[0] = "Wznów";
text[1] = "Wznów trwającą rozgrywkę";
posx = 0;
posy = MENU_MAIN_Y + (MENU_MAIN_DY * 3);
dimx = 8192;
dimy = 750;
onselaction[0] = SEL_ACTION_BACK;
flags = flags | IT_TXT_CENTER | IT_ONLY_IN_GAME;
};
instance MENUITEM_MAIN_OPTIONS(C_MENU_ITEM_DEF)
{
backpic = MENU_ITEM_BACK_PIC;
text[0] = "Opcje";
text[1] = "Ustawienia rozgrywki, dźwięku i grafiki.";
posx = 0;
posy = MENU_MAIN_Y + (MENU_MAIN_DY * 4);
dimx = 8100;
dimy = 750;
onselaction[0] = SEL_ACTION_STARTMENU;
onselaction_s[0] = "MENU_OPTIONS";
flags = flags | IT_TXT_CENTER;
};
instance MENUITEM_MAIN_INTRO(C_MENU_ITEM_DEF)
{
backpic = MENU_ITEM_BACK_PIC;
text[0] = "Wprowadzenie";
text[1] = "Odtwórz film wprowadzający";
posx = 0;
posy = MENU_MAIN_Y + (MENU_MAIN_DY * 5);
dimx = 8100;
dimy = 750;
onselaction[0] = SEL_ACTION_UNDEF;
oneventaction[1] = showintro; <-----------
flags = flags | IT_TXT_CENTER;
};
instance MENUITEM_MAIN_CREDITS(C_MENU_ITEM_DEF)
{
backpic = MENU_ITEM_BACK_PIC;
text[0] = "Twórcy gry";
text[1] = "Lista twórców gry";
posx = 0;
posy = MENU_MAIN_Y + (MENU_MAIN_DY * 6);
dimx = 8100;
dimy = 750;
onselaction[0] = SEL_ACTION_UNDEF;
oneventaction[1] = showcredits;
flags = flags | IT_TXT_CENTER;
};
instance MENUITEM_MAIN_EXIT(C_MENU_ITEM_DEF)
{
backpic = MENU_ITEM_BACK_PIC;
text[0] = "Wyjdź";
text[1] = "Powrót do systemu Windows";
posx = 0;
posy = MENU_MAIN_Y + (MENU_MAIN_DY * 7);
dimx = 8100;
dimy = 750;
onselaction[0] = SEL_ACTION_STARTMENU;
onselaction_s[0] = "MENU_LEAVE_GAME";
flags = flags | IT_TXT_CENTER;
};
instance MENUITEM_MAIN_HEADLINE2(C_MENU_ITEM_DEF)
{
backpic = "menu_gothic.tga";
posx = 250;
posy = 500;
dimx = 7900;
dimy = 2300;
alphamode = "BLEND";
alpha = 255;
flags = flags | IT_TXT_CENTER;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};
instance MENUITEM_MAIN_HEADLINE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
backpic = "menu_gothicshadow.tga";
posx = 250;
posy = 500;
dimx = 7900;
dimy = 2300;
alphamode = "BLEND";
alpha = 220;
flags = flags | IT_TXT_CENTER;
flags = flags & ~IT_SELECTABLE;
};
func int showintro()
{
PlayVideo("intro.bik"); <-------
return 1;
};
func int showcredits()
{
PlayVideo("credits.bik");
return 1;
};
zedytować nową nazwę bika w tym pliczku też zmienić, skompilować nowe menu i do paczki z modem i wsio(chyba); a bika wrzucić, tam gdzie pisałem wcześniej
tak jest przynajmniej w G2 , nie wiem ja kw G1