Potrzebuję mi by grupa NPC w trakcie wykonywania rutyny (np. chodzenia za mną) na skutek odpowiedniego dialogu z jednym z tej drużyny przerwała tę rutynę i zaczęła wykonywanie następnej.
Czy jest na to jakaś funkcja?
Wszystko wygląda u mnie tak, takie coś po jednym z dialogów:
[codebox] AI_StopProcessInfos (self);
Npc_ExchangeRoutine (NON_6057_WodzE, "Start");
B_ExchangeRoutine (NON_6056_Attacker, "Start");
B_ExchangeRoutine (NON_6055_Attacker, "Start");
B_ExchangeRoutine (NON_6054_Attacker, "Start");
B_ExchangeRoutine (NON_6053_Attacker, "Start");
B_ExchangeRoutine (NON_6052_Attacker, "Start");
B_ExchangeRoutine (NON_6051_Attacker, "Start");
B_ExchangeRoutine (NON_6050_Attacker, "Start");
B_ExchangeRoutine (NON_6049_Attacker, "Start");
B_ExchangeRoutine (NON_6048_Attacker, "Start");[/codebox]
A takie coś po drugim:
[codebox] AI_StopProcessInfos (self);
Npc_ExchangeRoutine (NON_6057_WodzE, "FOLLOW");
B_ExchangeRoutine (NON_6056_Attacker, "FOLLOW");
B_ExchangeRoutine (NON_6055_Attacker, "FOLLOW");
B_ExchangeRoutine (NON_6048_Attacker, "FOLLOW");
B_ExchangeRoutine (NON_6049_Attacker, "FOLLOW");
B_ExchangeRoutine (NON_6050_Attacker, "FOLLOW");
B_ExchangeRoutine (NON_6051_Attacker, "FOLLOW");
B_ExchangeRoutine (NON_6052_Attacker, "FOLLOW");
B_ExchangeRoutine (NON_6053_Attacker, "FOLLOW");
B_ExchangeRoutine (NON_6054_Attacker, "FOLLOW");[/codebox]
W rzeczywistości wygląda to tak, że kiedy NPC za mną podążają a ja każe im wrócić do startu to powraca tylko jeden a mianowicie ten z którym akurat rozmawiam i którego zachowanie zmienia funkcja
[codebox] Npc_ExchangeRoutine (NON_6057_WodzE, "FOLLOW");[/codebox]
Proszę o szybką pomoc.
Skorzystam jeszcze z tematu by zadać następne pytanie... mam film w formacie bik, jak wrzucić go do gothica żeby zastępował intro? Próbowałem z nadpisaniem nim oryginalnego intra ale to nic nie daje.