nietypowy pierścień 2267 2

O temacie

Autor Pawciow

Zaczęty 5.02.2010 roku

Wyświetleń 2267

Odpowiedzi 2

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy

Pawciow

nietypowy pierścień
2010-02-05, 12:05(Ostatnia zmiana: 2010-02-05, 12:21)
chciałbym się dowiedzieć, czy jest możliwe w gothic 2 stworzyć przedmiot (pierścień, runę lub coś innego)do np. przywoływania deszczu (takiego zwykłego, jak pada w gothic) ; do tego trzeba efekt sfx? bo w visualfx.dat widziałem np. mfx_thunderstorm_rain taką nazwę, nie wiem czym ona się różni od sfx_thunderstorm_rain...

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
sfx_thunderstorm_rain -  to odgłos deszczu
mfx_thunderstorm_rain - to efekt deszczu
 
Spoiler

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy

Pawciow

nietypowy pierścień
#2 2010-02-05, 19:51(Ostatnia zmiana: 2010-02-05, 20:13)
problem w tym, że nie wiem jak to zaaplikować w runę np. żeby przy użyciu runy (jako czaru), a nie po prostu kliknięciu na item ;

a np. dla wywołania trzęsienia ziemi

instance ItRu_Earthquake(C_Item)
{
name = NAME_Rune;
mainflag = ITEM_KAT_RUNE;
flags = 0;
value = Value_Ru_Firerain;
visual = "ItRu_Firerain.3ds";
on_state[0] = Use_Earthquake;
material = MAT_STONE;
spell = SPL_Fear_Wings; <-- c otu wpisać?
mag_circle = 1;
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER";
description = "Runa wstrząsu";
text[0] = NAME_Mag_Circle;
count[0] = mag_circle;
text[1] = NAME_Manakosten;
count[1] = SPL_COST_Concussionbolt;
text[2] = NAME_Dam_Magic;
count[2] = SPL_DAMAGE_Concussionbolt;
text[5] = NAME_Value;
count[5] = value;
};

func void Use_Earthquake()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
Wld_PlayEffect("spellFX_BELIARSRAGE",self,self,0,0,0,FALSE);
Wld_StopEffect("FX_EARTHQUAKE");
Wld_PlayEffect("FX_EARTHQUAKE",self,self,0,0,0,FALSE);
};
};

gdy wstawiłem w spell SPL_Fear_Wings (który jest w visualfx), to nic się nie działo po użyciu runy;
a dla tego deszczu to wstawić w funkcję po prostu zamiast FX_EARTHQUAKE to np.

func void Use_Rain()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
Wld_PlayEffect("spellFX_THUNDERSTORM_RAIN",self,0,0,0,0,FALSE);

};
};

interesuje mnie jeszcze, gdzie są wszystkie typy scemenames


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry