problem w tym, że nie wiem jak to zaaplikować w runę np. żeby przy użyciu runy (jako czaru), a nie po prostu kliknięciu na item ;
a np. dla wywołania trzęsienia ziemi
instance ItRu_Earthquake(C_Item)
{
name = NAME_Rune;
mainflag = ITEM_KAT_RUNE;
flags = 0;
value = Value_Ru_Firerain;
visual = "ItRu_Firerain.3ds";
on_state[0] = Use_Earthquake;
material = MAT_STONE;
spell = SPL_Fear_Wings; <-- c otu wpisać?
mag_circle = 1;
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER";
description = "Runa wstrząsu";
text[0] = NAME_Mag_Circle;
count[0] = mag_circle;
text[1] = NAME_Manakosten;
count[1] = SPL_COST_Concussionbolt;
text[2] = NAME_Dam_Magic;
count[2] = SPL_DAMAGE_Concussionbolt;
text[5] = NAME_Value;
count[5] = value;
};
func void Use_Earthquake()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
Wld_PlayEffect("spellFX_BELIARSRAGE",self,self,0,0,0,FALSE);
Wld_StopEffect("FX_EARTHQUAKE");
Wld_PlayEffect("FX_EARTHQUAKE",self,self,0,0,0,FALSE);
};
};
gdy wstawiłem w spell SPL_Fear_Wings (który jest w visualfx), to nic się nie działo po użyciu runy;
a dla tego deszczu to wstawić w funkcję po prostu zamiast FX_EARTHQUAKE to np.
func void Use_Rain()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
Wld_PlayEffect("spellFX_THUNDERSTORM_RAIN",self,0,0,0,0,FALSE);
};
};
interesuje mnie jeszcze, gdzie są wszystkie typy scemenames