Pierścień zmieniający beziemu rodzaj zadawanych obrażeń 3069 4

O temacie

Autor chemik

Zaczęty 4.02.2010 roku

Wyświetleń 3069

Odpowiedzi 4

chemik

chemik

Użytkownicy
posty33
  • Użytkownicy
Zrobiłem skrypt pierścienia, ale nie wiem co wpisać w Equip_(nazwa), żeby bezio zadawał z pięści obrażenia od FLY.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
coś takiego
FUNC VOID Equip_INSTANCE()
{
self.damageType = DAM_FLY;
};


FUNC VOID UnEquip_INSTANCE()
{
self.damageType = DAM_EDGE;
};
tylko nie wiem jakie obrażenia zadaje domyślnie więc dałem jako powrót tnące będzie odgłos miecza jak będzie bił z pieści po zdjęciu XD

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytuj
będzie odgłos miecza jak będzie bił z pieści po zdjęciu XD
Nie będzie. Odgłosy nie są związane z damagetype, tylko z MDS-em.
 
Spoiler

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
No dobra ale zadawał by obrażenia tnące więc bez miecza z pięści by nikogo nie zabił po zdjęciu pierścienia. Ale chyba już mam jako drugie daj DAM_BLUNT zamiast DAM_EDGE powinno działać.

chemik

chemik

Użytkownicy
posty33
  • Użytkownicy
Mam nowy pomysł.:lol:   Co zrobić, żeby ten pierścień zmieniał na FLY obrażenia BRONI, którą trzyma teraz bezio?

EDIT: I jeszcze coś. Co zrobić, żeby po założeniu pierścienia przez cały czas aż do zdjęcia, ekran był taki różowy, falował i żeby był ten fajny dzwięk, jak podczas moditwy przy kapliczce Beliara, albo podczas "spodkania" z poszukiwaczem?

EDIT2: Halo? Ma ktoś jakiś pomysł?

EDIT3: Haloooooooooo! Odświeżam.

EDIT4: Co do efektu "poszukiwacza", to sobie poradziłem. Obrażenia od FLY działają, ale mają mało mocy, tj, NPC-e nie odlatują po uderzenu pięścią, ale gdy w EAB zwiększam swoje obrażenia z pięści to już działa. I tu pojawia się kolejne moje pytanie - jak zrobić żeby ten pierścień zwiększał obrażenia jakie bezio zadaje z pięści?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry