Wyskoczył mi taki błąd przy reparsowaniu. Ostatnio zmieniałem plik Cavalorna z dialogiem.
Oto i on:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info Hallo
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Addon_Cavalorn_Lol (C_INFO)
{
npc = Bau_4300_Addon_Cavalorn;
nr = 5;
condition = DIA_Addon_Cavalorn_Lol_Condition;
information = DIA_Addon_Cavalorn_Lol_Info;
description = "Co ty tu robisz? Myślałem, że idziesz do miasta?!";
};
func int DIA_Addon_Cavalorn_Lol_Condition ()
{
return TRUE;
};
func void DIA_Addon_Cavalorn_Lol_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Cavalorn_Lol_15_00"); //Co ty tu robisz? Myślałem, że idziesz do miasta?!
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Cavalorn_Lol_08_01"); //Nigdzie kurwa nie ide. Bandyci zajebali mi moje rzeczy!
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Cavalorn_Lol_08_02"); //Teraz planuje na nich atak! A ty dokąd idziesz?
Info_ClearChoices (DIA_Addon_Cavalorn_Lol);
Info_AddChoice (DIA_Addon_Cavalorn_Lol, "Nakopać bandytom!", DIA_Addon_Cavalorn_Lol_Ja );
Info_AddChoice (DIA_Addon_Cavalorn_Lol, "Błąkam się bez celu...", DIA_Addon_Cavalorn_Lol_weissNicht );
};
func void DIA_Addon_Cavalorn_Lol_weissNicht ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Cavalorn_Lol_weissNicht_15_00"); //Nakopać bandytom!
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Cavalorn_Lol_weissNicht_08_01"); //Rozumiem.
};
func void DIA_Addon_Cavalorn_Lol_Ja ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Cavalorn_Lol_Ja_15_00"); //I co jaki jest twój plan?
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Cavalorn_Lol_Ja_08_01"); //Zamierzam udeżyć w nocy gdy będą spać!
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Cavalorn_Lol_Ja_08_02"); //Zajebali mi moje rzeczy! Nie ujdzie im to na sucho! ); <-- LINIA 84!
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Na rozpierduche
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Addon_Cavalorn_Rozpierducha (C_INFO)
{
npc = BAU_4300_Addon_Cavalorn;
nr = 5;
condition = DIA_Addon_Cavalorn_Rozpierducha_Condition;
information = DIA_Addon_Cavalorn_Rozpierducha_Info;
description = "Chodźmy ze mną! Razem ich zabijemy!";
};
func int DIA_Addon_Cavalorn_Rozpierducha_Condition ()
{
if (C_BragoBanditsDead () == FALSE) //Joly:VORSICHT!!!!!muss als letztes Stehen
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Addon_Cavalorn_Rozpierducha_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Addon_Cavalorn_Rozpierducha_15_00"); //Chodźmy ze mną! Razem ich zabijemy!
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Cavalorn_Rozpierducha_08_01"); //Dobra. Tylko mnie osłaniaj, jasne?
AI_Output (self, other, "DIA_Addon_Cavalorn_Rozpierducha_08_02"); //A teraz czeka ich tylko śmierć!
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_ExchangeRoutine (self,"KillBandits");
if (Bdt_1013_Away == FALSE)
{
Ambusher_1013.aivar[AIV_EnemyOverride] = FALSE;
};
Ambusher_1014.aivar[AIV_EnemyOverride] = FALSE;
Ambusher_1015.aivar[AIV_EnemyOverride] = FALSE;
};
Proszę powiedzcie gdzie jest błąd ponieważ to stopuje moje prace nad modem...
Pozdrawiam