"Kamienna" Zbroja - Jakiś dziwny błąd 5155 15

O temacie

Autor turbowin

Zaczęty 17.01.2010 roku

Wyświetleń 5155

Odpowiedzi 15

turbowin

turbowin

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Elo.
Zacznę od tego iż od jakiegoś czasu modduje gothica 2nk. Ostatnio robiłem 2 pancerze o różnych teksturach ale jednym modelu. No i kilka zbroi zrobiłem, ale gdy zabrałem się za ZBROJĘ POSZUKIWACZA to po założeniu nowej zbroi ma ona texturę z kamienia ... Sprawdzałem , zmieniałem i pisałem wszystko od początku, ale za każdym razem efekt jest taki sam ... KAMIEŃ , maska się wczytuje , ale sam płaszcz ciągle ma ta texturę. Ściągnąłem dzisiaj gotowy skrypt takiej zbroi z WOG'a. Ale po odpaleniu jej w gothicu znowu to jest ... Czy to wina mojego kompa? Czy porostu z tą zbroją jest coś nie tak ? Pomóżcie ...

Pozdro,
 Turbowin
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Twój błąd jest ze zbroją. Podmieniasz zbroję, czy robisz nowy skrypt zbroi?

turbowin

turbowin

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
robię nowy skrypt, plik ASC i dodaje 2 pliki TGA (tekstura szaty i maski)
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dodałeś pliki do odpowiednich katalogów? I czy jesteś pewien, że dobrze wpisałeś w skrypcie nazwę modelu i tekstury?

turbowin

turbowin

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Plik ASC jest w _Work -> Data -> Anims -> asc_bodies -> armor
Pliki TGA są w _Work -> Data -> Textures -> NPCs -> Armor

a w skrypcie wszystko jest dobrze ...

Wszystkie inne pliki asc i tga są w tych samych folderach, i one działają
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przekonwertuj pliki *.tga na (chyba) *-c.tex za pomocą Gomana i wrzuć te pliki po przekonwertowaniu do c:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\data\Textures\_compiled

turbowin

turbowin

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
a zmienić też w pliku ASC ? z np.: Kopytko.tga na Kopytko-c.tex ?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie bardzo rozumiem... Plik ASC jest w formacie *.asc, więc nie trzeba nic zmieniać.

turbowin

turbowin

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
chodziło mi ze W pliku.

Ale dzięki Ci ! Zadziałało :]  Po dodaniu tych -c.tex zadziałało. DZIĘKI jeszcze raz !
------------------------------------
a, nie chcę zakładać nowego tematu, więc spytam tutaj. Co robić w skrypcie postaci by po przyzwaniu jej w gothicu miała już założony hełm ? Się znaczy w ekwipunku ma zaznaczone na czerwono że ma założony, ale nie ma go na głowie ...
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Masz w skrypcie postaci EquipItem (self, nazwa_mojego_helmu);?

turbowin

turbowin

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
tak, a gdy przyzywam postać, ona nie ma założonego hełmu( nie widać go na głowie), gdy w nią wchodzę i otwieram ekwipunek hełm jej zaznaczony jako założony. Dopiero gdy go zdejmę i założę jeszcze raz to go widać
 


turbowin

turbowin

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
niestety ale nie pomogło ... usunęło za to hełm z ekwipunku ... próbowałem różnych kombinacji ale za każdym razem wywala błąd. Próbowałem nawet dodać do B_SetNpcVisual, ale wtedy też wyskoczył błąd ;[
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
Próbowałeś tej opcji?
(self,"hum_body_Naked0", 0, 1,"Hum_Head_FatBald", 19,  1, GRD_ARMOR_M && (instance hełmu);
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
To nie zadziała. Z tego co wiem, żeby NPC miał założony hełm, tenże musi miec flags = ITEM_KAT_NF.
@down:
No może  :D  .
 
Spoiler

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
mainflag = ITEM_KAT_NF;
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry