Heroes of Might and Magic III 15489 59

O temacie

Autor Pietrek

Zaczęty 25.02.2008 roku

Wyświetleń 15489

Odpowiedzi 59

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
No patrz, a ja sobie niedawno odświeżyłem hirołsy, ba, nawet jedną kampanię rozwaliłem (!) :lol2:  Jbc to się zgłaszam. W posiadaniu Złota Edycja.
 

Dr House

Dr House

Użytkownicy
Everybody Lies
posty139
Propsy1
  • Użytkownicy
  • Everybody Lies
No patrz, a ja sobie niedawno odświeżyłem hirołsy, ba, nawet jedną kampanię rozwaliłem (!) :lol2:  Jbc to się zgłaszam. W posiadaniu Złota Edycja.

Ok, pisz na gg to się jakoś zmówimy.
 

zkajo

zkajo

Użytkownicy
posty102
Propsy28
  • Użytkownicy
Mam angielską (pirata, w anglii ciężko znaleźć herosów :lol2:  ), dwa dodatki shadow i armageddon's blade. Pogram z kimś?  :P
 
Moje gg: 8169289

majaczek

majaczek

DreamVader
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • DreamVader
  • The Dreamer
WOG rulez... zwykłe H3 też było fajne ale nie aż tak...
pierwsze herosy jakie spotkałem to bodajże angielskie demo dwójki.... i dziwiłem się że po kilkunastu krokach nie mogę się ruszać ... aż odkryłem przycisk "koniec tury"
HoMM1 ma ciekawy system czarów nieoparty na manie. H1 na multiplayu ma niezły klimat

mam całą serię heroes w tym h2 gold h3ab h3sod a nawet wog 3.58 + upgrade skryptów (tylko muszę poprawić instalkę bo załadowałem moda do wersji testowej wog 3.59 która jestoficjalnie niedostępna i zrobił się niezły bałagan) mam też oba dodatki do h5 + kawałek modu  NCF (taki z nowymi jednostkami)

dla mnie taki ranking herosów
1. h3 wog
2. h3 i h1 razem
3. H5 z dodatkami
4. H2
5. H4
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Ja osobiście postawiłbym H2 wyżej, niż H5, ale reszta się zgadza :P .
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Wie ktoś jak grać w to przez hamachi na win7? Niby tworzy sieć, ale w grze jest inne IP i nic nie widzi.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
V3Q, odpowiedz, czy ci już działa :D

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader

Baggio
DreamVader

Heroes of Might and Magic III
#47 2011-06-28, 14:25(Ostatnia zmiana: 2011-06-28, 16:15)
Edit. Już sobie poradziłem. Dziwny ten mod(HIII WOG) ale trzeba jeszcze się pobawić i pykać na multi. ;)
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Swego czasu gralem z kumplami na lanie w trojke :D  Bylo nawet fajnie tylko rozgrywki trwaly strasznie dlugo (zupelnie jak kilku kumpli gra na jednym piecu). Szkoda tylko, ze nie ma synchronizacji animacji i nie widac bitew przeciwnika.
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
No właśnie, trochę lipne, że nie widać tych bitew, lekko niszczy to grywalność w sieci. ;d  Ogólnie lipa w Herosie Trójce z rozdziałką...;/
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
https://sites.google.com/site/heroes3hd/eng/download

Spróbuje tego moda, dużo nie daje bo samemu można ustawić, żeby nie scalało rozdzielczości, ale zawsze to coś, przynajmniej ekran jest poszerzony w interface-ie na mapce.

@Baggioo
Przynajmniej byś nie usuwał linka do tego moda (In The Wake Of Gods). Ja o tym modzie dowiedziałem się z twojego postu.

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Dzięki Żelazko za tego moda do rozdziałki ;p  Tylko szkoda, że przez GR nie pogram z nim w multi.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
A próbowałeś hamachi?

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Ogólnie na hamachi nie próbowaliśmy bo kolega się uparł już na GR. Chcieliśmy też spróbować po prostu z menu gry - multi - IP. Kolega zrobił hosta - podał mi swoje IP, ale lipa bo niby nie ma takiego w sieci... Ale przez hamachi na 99% zadziała.
 

MrSzymon345

MrSzymon345

Użytkownicy
posty127
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Trójka to najlepsza cześc z serii.Grafika jest wspaniała jak na tamte czasy.
 

Locker

Locker

Użytkownicy
posty21
Propsy3
  • Użytkownicy
Gra ma w sobie to coś ,że zawsze chce się do niej wrócić i pograć ze znajomymi ,lub nawet samemu z komputerem też jest fajnie .
Jednym słowem ta gra to  klasyk ;)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jednym słowem ta gra to  klasyk ;)
Czepiam się jak to WNN, ale to cztery słowa, "ta", "gra", "to", "klasyk".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Jednym słowem ta gra to  klasyk ;)
Czepiam się jak to WNN, ale to cztery słowa, "ta", "gra", "to", "klasyk".

Jesteś za młody by zrozumieć sentyment ludzie darzą do HoMM III.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ta gra to jest klasyk, doskonale pamiętam czasy jak się urywało z lekcji i szło do kumpla grać w HoMM III, mówiłem czepiam się jak to WNN.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Czepiając się czepialstwa - mimo wszystko Locker określił tą grę jednym słowem: "klasyk". Co prawda może konstrukcja zdania nie była zbyt szczęśliwa, ale idea określenia Herosów jednym słowem została wykonana mimo wszystko poprawnie.

A tak na serio - też pamiętam dawne czasy siedzenia po nocach z kumplami i grania do biała rana - ah, stare czasy. I zawsze grałem Bastionem ubóstwiając moje elfy :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry