Nowe bronie 3084 10

O temacie

Autor Okrutny

Zaczęty 12.01.2010 roku

Wyświetleń 3084

Odpowiedzi 10

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
Banalne pytanie gdzie wkleić nowe 3ds broni? próbowałem do meches complied_  i do weapons
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Meshes.
Albo: Meshes/TwojaNazwa
i tyle. w _compiled Gothic sam tworzy pliki.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
mam nadzieje ze chotziasz skript zrobilesz  :D
 


Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy

Okrutny

Nowe bronie
#3 2010-01-12, 20:06(Ostatnia zmiana: 2010-01-12, 21:19)
Na skryptach broni się znam akurat  :D

Przepraszam sprawdzałem 2 razy i nadal nie znajduje pliku
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Po 1 nie dubluj postów istnieje taka opcja jak edit. Po 2 podaj DOKŁADNĄ lokalizację gdzie dałeś ten plik. A napewno jest dobrze wyeksportowany?
 

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy

Okrutny

Nowe bronie
#5 2010-01-12, 22:23(Ostatnia zmiana: 2010-01-12, 22:24)
Jest z G1 musi działać. Dokładnie skopiowałem go do mesches (G2), a musiałem dubl posta zrobić by ktoś zauważył temat
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
A Skrypt zrobiłeś dobry ?
Może w nim jest błąd.
Pokaż go i podaj lokalizacje pliku .3ds .
 

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
INSTANCE sword_kosmokrates_Rozcinacz (C_Item)
{
name = "Rozcinacz wrzechświatów";  

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_2H_3;

damageTotal = Damage_Blessed_2H_3;
damagetype = DAM_EDGE;
range =  Range_Blessed_2H_3;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = Condition_Blessed_2H_3;
visual = "ItMi_SleeperKey_01";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};


// *****************************************************
INSTANCE miecz_przeznaczenie (C_Item)
{
name = "Przeznaczenie";  

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_2H_3;

damageTotal = Damage_Blessed_2H_3;
damagetype = DAM_EDGE;
range =  Range_Blessed_2H_3;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = Condition_Blessed_2H_3;
visual = "Zwirbelschwert";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};




E:\Gothic II Noc Kruka\_Work\data\Meshes
 

Goliath

Goliath

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
W visual dopisz rozszerzenie pliku .3ds
 

RainGE

RainGE

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
yyy...
Ty to robisz pod moda czy do gry ?
 

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy

Okrutny

Nowe bronie
#10 2010-01-13, 17:36(Ostatnia zmiana: 2010-01-13, 17:56)
Ja i moje pomysły xD skopiowałem nazwę i zapomniałem 3ds dopisać  :lol2:  :lol2:  :lol2:   Zara   sprawdzę czy działa

Można zamykać temat pododaje nowe bronie do g2!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry