Star Wars: Jedi Outcast 7874 4

O temacie

Autor luszczak

Zaczęty 9.01.2010 roku

Wyświetleń 7874

Odpowiedzi 4

luszczak

luszczak

Użytkownicy
posty122
Propsy9
  • Użytkownicy

luszczak

Star Wars: Jedi Outcast
2010-01-09, 23:00(Ostatnia zmiana: 2010-01-09, 23:32)
Witam, to tutorial w którym spróbuję pokazać podstawy w moddingu tej gry.
No, dobrze przejdę do konkretów.
Skąd można wziąć tekstury, dźwięki (itp.) z gry ?
wchodzimy do:
Star Wars Jedi knight II Outcast\JediKnight2\gamedata\base
znajdują się tam pliki z rozszerzeniem .PK3. Żeby je otworzy wystarczy nam najzwyklejszy w świecie WinRar.
W assets0.pk3\textures znajdziemy tekstury z poszczególnych leveli. Jeśli ktoś chce  podmienić jakąś teksturę to niech nazwie ją tak samo i zamieni za starą.
Teraz napiszę  jak Kylowi zrobić innego skina.
Z tego podfolderu assets0.pk3\models\players\kyle wyciągamy wszystkie tekstury z _blue na końcu ;) . Następny plik do wklejenia na pulpit to model_blue.skin
Edytujemy je chociażby paintem i wklejamy spowrotem  tylko że ze zmienioną końcówką _blue Ja dla przykładu nazwę je _apsik
Plik który wcześniej wyciągnęliśmy --model_blue.skin-- edytujemy notatnikiem i podobnie do przykładu wcześniej zamieniamy wszystkie _blue na _apsik.
Praktycznie nasz nowy skin gotowy, jeśli chcemy żeby włączał się zamiast tego podstawowego zmieniamy nazwe pliku model_blue.skin (który wcześniej edytowaliśmy) na model_default.skin i wklejamy do podfolderu /kyle. Odpalamy grę, włączamy od nowa, albo wczytujemy save-a i możemy oglądać efekt (n)waszej pracy.

Trochę chaotycznie tłumaczyłem więc poniżej, co ma jak wyglądać.
Zawartość pliku edytowanego notatnikiem
hips,models/players/kyle/kyle_legs_apsik.tga
hips_torso,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
r_leg,models/players/kyle/kyle_legs_apsik.tga
r_leg_cap_hips_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
l_leg,models/players/kyle/kyle_legs_apsik.tga
l_leg_cap_hips_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
hips_belt,models/players/kyle/kyle_extras_apsik.tga
torso,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
torso_l_shoulder,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
torso_r_shoulder,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
r_arm,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
r_hand,models/players/kyle/basic_hand.tga
r_hand_wrist,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
r_hand_cap_r_arm_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
r_arm_cap_r_hand_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
r_arm_cap_torso_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
l_arm,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
l_hand,models/players/kyle/basic_hand.tga
l_hand_wrist,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
l_hand_cap_l_arm_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
l_arm_cap_l_hand_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
l_arm_cap_torso_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
torso_shoulder_pad,models/players/kyle/kyle_extras_apsik.tga
torso_collar,models/players/kyle/kyle_extras_apsik.tga
head,models/players/kyle/kyle_head.tga
head_face,models/players/kyle/kyle_face.tga
head_cap_torso_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
head_eyes_mouth,models/players/kyle/mouth_eyes.tga
torso_cap_head_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
torso_cap_hips_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
torso_cap_l_arm_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
torso_cap_r_arm_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
hips_cap_l_leg_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
hips_cap_torso_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
hips_cap_r_leg_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
Tekstury(nie wiem czy wszystkie wypisałem)
kyle_torso_apsik
kyle_extras_apsik
kyle_legs_apsik
I teraz dowód na to że korzystając z tutoriala da się cokolwiek zrobić.

Byle jak zrobiona tekstura, ale nie to się liczy.

Jeśli w tutorialu są jakiś błędy postaram się je poprawić(pewnie i?h nie ma

O ile się nie mylę to w Jedi Academy robi się podobnie jak w jedi outcast
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
fajne tylko, że w złym dziale wsadzone
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Star Wars: Jedi Outcast
#2 2010-01-20, 19:09(Ostatnia zmiana: 2010-01-20, 19:50)
Dobry dział. Sam go tu przeniosłem. To że Jedi Outcast jest w Kotorze to chyba nie ma różnicy. Ważne, że to SW.

Edycja
gothicman, nie posiadam aż takiej mocy  :lol2:

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
to nie lepiej zmienić nazwy działu na poprostu Star Wars?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



ŚwistakMachinima

ŚwistakMachinima

Użytkownicy
posty8
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
U mnie też poradnik z jedi academy ale przydatny też do gothica jak chcemy konwertować modele md3 do 3ds :) Zapraszam do działu samouczki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry