spacer nie kompiluje jednej linijki dialogu..dlaczego? 4850 8

O temacie

Autor Pawciow

Zaczęty 4.01.2010 roku

Wyświetleń 4850

Odpowiedzi 8

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
func void dia_jarek_arbeit_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Jarek_Arbeit_15_00"); //Jakie jest Twoje zadanie tu w klasztorze?
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_00"); //Studiuję święte pisma Innosa.
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_01"); //-->>Nadal pomagam sługom Innosa, rozwinąć lepszą koncentrację.<<-- ta linijka
AI_Output(other,self,"DIA_Jarek_Arbeit_10_02"); //Do czego potrzebuję lepszej koncentracji?
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_03"); //Z przysięgą ognia i pierwszą runą spoczywa jeszcze daleka droga przed początkującym magiem.
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_04"); //Kto wykorzystuje swoje runy prosto bez planu, nie musi dziwić się, kiedy ma po dwóch kulach ognistych bóle głowy i dopiero po spokojnej nocy może znowu czarować.
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_05"); //Zachowuje się wprawdzie ze wzrastającym doświadczeniem, jednak wybadam możliwości uniknięcia nadmiernego wysiłku już przy czarowaniu.
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_06"); //Osiągnie się to, przez lepszą koncentrację na stosowanej runie.
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_07"); //Kiedy sobie zażyczysz, mogę pokazać Ci kilka podstaw.

nie wiem czemu nie kompiluje mi jej w ou.bin ;/ otworzyłem plik gothic.dat moda w gothic.src i plik dialogu i za każdym razem nie ma tej linijki dialogowej w skompilowanym pliku...jaki może być powód? ; dźwięk dubbingu do linijki się włącza a nie pojawia się tekst pisany mówiony przez npca

luszczak

luszczak

Użytkownicy
posty122
Propsy9
  • Użytkownicy
A nie powinno być tak
Cytuj
func void dia_jarek_arbeit_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Jarek_Arbeit_15_00"); //Jakie jest Twoje zadanie tu w klasztorze?
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_01"); //Studiuję święte pisma Innosa.
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_02"); //-->>Nadal pomagam sługom Innosa, rozwinąć lepszą koncentrację.<<-- ta linijka(...)
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_01"); //Nadal pomagam sługom Innosa, rozwinąć lepszą koncentrację.

tylko zaznaczyłem linijkę , sugerujesz, że mam dopisać "(..)" ja spolszczam moda i tylko tej linijki dialogu mi nie kompiluje ; w niemieckiej wersji pliku jes tzdanie po niemiecku zakończone kropką i w niemieckie jwersji moda to śmiga, skopiowałem niemiecki plik dialogu npc , spolszczyłem i spacer nie kompiluje tej linijki...;/ co mam zrobić? ; poza tym mam plik DIA_Jarek_Arbeit_10_00.wav i DIA_Jarek_Arbeit_10_01.wav w modzie poco mam usuwać któryś dubbing linnijki? ; spróbuję zmienić nazwy dialogów i zedytuję nieco dialog i pliki wav. może masz rację:P  dam niedługo znać

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
tylko zaznaczyłem linijkę , sugerujesz, że mam dopisać "(..)"


 :P  :)  :)  :)  :lol2:  :lol2:  :lol2:

(...) - chodziło mu o to, że tam była reszta dialogu
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
dobra ok heh teraz jest problem, że pozmieniałem nazwy w d\pliku dialogu skompilowało do gothic.dat i nie mogę skompilować dialogów tera, bo mi spacer się sam wyłącza; włączam, programik się zmula i po 15 sekundach wyłącza :P

luszczak

luszczak

Użytkownicy
posty122
Propsy9
  • Użytkownicy
Z niektórymi ciężko się jest dogadać :P  
(...) to takie znaczki które sobie napisałem żeby nie trzeba było kopiować całego twojego dialogu. Skopiowałem i porawiłem tylką tą część która była źle napisana. ZNAJDUJE się ona w tagach "quote"
Jeśli nadal nie możesz zrozumieć to napisz, a ja poprawie tego posta.
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
dobra już skumałem  :P  , jestem jakiś wczorajszy chyba jeszcze;] , kurde no teraz nie mogę nic ckompilować spacer dostaje zmuły po włączeniu i się sam wyłącza;/ za każdym razem

no to poreparsowałem sobie; caluśki mod spolszcony tylko ta linijka tekstu się nie pojawia, chyba się załamię XD

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
To są uroki spacera. Ja kiedyś też miałem taki problem z działaniem spacera, wczytywałem chyba zena czy kompilowałem skrypty, a tu błąd Access Violation. Kombinowałem i szukałem różnych patchy, ostatecznie chyba znalazłem jakiś. Spróbuj uruchomić ponownie komputer, może pomoże...

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
to nie access violation, spacer wyłącza się sam, no cóż spróbuję podmienić plik spacera, a jak nie to restart....


kurde, ale się wkurzyłem-dalej nie działa  :/   masakra....tak mi się nie chce reinstalować gothica, ale chyba muszę to zrobić...ehhhhhh

rozwiązanie: wywalić gothic.dat, ou.bin i ou.csl XD znów próba kompilacji, poprzednia nieudana nie skompilowała tego dialogu

udało się;]

AI_Output(other,self,"DIA_Jarek_Arbeit_10_00");   //Jakie jest Twoje zadanie tu w klasztorze?
   AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_01");   //Studiuję święte pisma Innosa.
   AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_02");   //Nadal pomagam sługom Innosa, rozwinąć lepszą koncentrację.
   AI_Output(other,self,"DIA_Jarek_Arbeit_10_03");   //Do czego potrzebuję lepszej koncentracji?
   AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_04");   //Z przysięgą ognia i pierwszą runą  spoczywa jeszcze daleka droga przed początkującym magiem.
   AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_05");   //Kto wykorzystuje swoje runy prosto bez planu, nie musi dziwić się, kiedy ma po dwóch kulach ognistych bóle głowy i  dopiero po spokojnej nocy może znowu czarować.
   AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_06");   //Zachowuje się wprawdzie ze wzrastającym doświadczeniem, jednak wybadam możliwości uniknięcia nadmiernego wysiłku już przy czarowaniu.
   AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_07");   //Osiągnie się to, przez lepszą koncentrację na stosowanej runie.
   AI_Output(self,other,"DIA_Jarek_Arbeit_10_08");   //Kiedy sobie zażyczysz, mogę pokazać Ci kilka podstaw.

zmieniłem nazwy plików .wav i w dialogu też je zmieniłem i teraz ładnie kompiluje, dzięki luszczak ^_^  ; mam 2 pytania:
1. ktoś może udostępnić mi polskie menu.dat(które jest zaraz po instalacji polskiej wersji nocy kruka), bo w menu statystyk  wyraz "poziom" pokrywa się z zerem(liczbą levela) na początku gry, co troszkę irytuje, chciałbym to naprawić, albo może ktoś wie jak to naprawić?
2.spolszczyłem plik characterhelper.d, mimo to w grze nadal mam niemiecki tekst podczas rozmowy z npcem(to samo z storyhelper), są gdzieś polskie wersje tych plików jeszcze? da się to wogóle spolszczyć te pliki, aby efekt był widoczny w grze?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry