Problem z dialogiem 4694 12

O temacie

Autor Jasiu

Zaczęty 30.12.2009 roku

Wyświetleń 4694

Odpowiedzi 12

Jasiu

Jasiu

Użytkownicy
posty37
  • Użytkownicy

Jasiu

Problem z dialogiem
2009-12-30, 13:04(Ostatnia zmiana: 2009-12-30, 13:05)
Tworzyłem dialog niejakiego Kosy:

Cytuj
//*********************************************************************
//   Daj Winiacza
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_899_Kosa;
   nr          = 2;
   condition   = DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Condition;
   information = DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Podobno jesteś znawcą wina";
};

FUNC INT DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Condition()
{
   return TRUE;
};


FUNC VOID DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_899_Kosa_Witaj_15_00"); //Podobno jesteś znawcą wina.
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_899_Kosa_Witaj_01_01"); //Ano jestem.
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_899_Kosa_Witaj_15_02"); //To chcę jakieś mocne wino.
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_899_Kosa_Witaj_01_03"); //Mam tu takich cały karton. Za karton chcę... 240 Sztuk złota.
   
   
   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);
   Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz, "Oto twoja kasa", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa);
   Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz, "Jasne", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo);
   
};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa_15_00"); //Oto twoja kasa.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa_04_01"); //Dobra, dawaj.
   B_giveinvitems (other, self, itmi_gold, 240);
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa_15_02"); //Oto kasa...
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa_04_03"); //Świetnie, bierz tego winiacza.
   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);

   CreateInvItems (self, Itfo_StrongWine, 6);
   B_giveinvitems (self, other, Itfo_Strongwine, 6);
};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_15_00"); //Tożto zdzierstwo!
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_04_01"); //Ta cena jest normalna. To bieżesz winko?

   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo);
   Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo, "Biorę", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa);
   Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo, "Żądam rabatu albo nie kupuję", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat);

};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa_15_00"); //Biorę, oto twoja kasa.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa_04_01"); //Dobra, dawaj.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa_15_02"); //Oto kasa...
   B_giveinvitems (other, self, itmi_gold, 240);
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa_04_03"); //Świetnie, bierz tego winiacza.
   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo);

   CreateInvItems (self, Itfo_StrongWine, 6);
   B_giveinvitems (self, other, Itfo_Strongwine, 6);
};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_15_00"); //Żądam rabatu albo nie kupuję!!!
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_04_01"); //Rabat? To może 200 sztuk złota?
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_15_02"); //Hmmm...
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_04_03"); //To jak?
   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo);

   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat);
   Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat, "Biorę", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa);
   Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat, "Za wysoka", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc);

};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa_15_00"); //Biorę, oto twoja kasa.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa_04_01"); //Dobra, dawaj.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa_15_02"); //Oto kasa...
   B_giveinvitems (other, self, itmi_gold, 200);
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa_04_03"); //Świetnie, bierz tego winiacza.
   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat);

   CreateInvItems (self, Itfo_StrongWine, 6);
   B_giveinvitems (self, other, Itfo_Strongwine, 6);
};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc()
{

   AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc_15_00"); //Za wysoka.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc_04_01"); //Nie zniżę już ceny.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc_15_02"); //Hmmm... Masz te 200.
   B_giveinvitems (other, self, itmi_gold, 200);
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc_04_03"); //To dobrze. Masz skrzynkę.
   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Zdzierstwo_Rabat);

   CreateInvItems (self, Itfo_StrongWine, 6);
   B_giveinvitems (self, other, Itfo_Strongwine, 6);
};

mi się ciągle przy reparsie takie coś wyświetla: U: PAR:CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_SLD_899_KOSA.D: Wrong type : DIA_SLD_KOSA_WINIACZ_ZDZIERSTWO
może mi ktoś powiedzieć co zrobiłem źle?
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do tych 11% to wklej to do podpisu.

Shimmra

Shimmra

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Cytuj
Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo);
zamień na Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz); Inaczej się nie da. Trzeba czyścić odpowiedzi bohatera dla całego dialogu.
 

Jasiu

Jasiu

Użytkownicy
posty37
  • Użytkownicy

Jasiu

Problem z dialogiem
#2 2009-12-30, 13:18(Ostatnia zmiana: 2009-12-30, 13:19)
Przy wszystkich? I o co chodzi z tym czyszczeniem?
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do tych 11% to wklej to do podpisu.

Shimmra

Shimmra

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Tak przy wszystkich. Info_CLearChoices usuwa te odpowiedzi, które ma do wyboru gracz. Jednak trzeba czyścić odpowiedzi do całego dialogu(DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz), a nie dla jego części (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo).
 

Jasiu

Jasiu

Użytkownicy
posty37
  • Użytkownicy

Jasiu

Problem z dialogiem
#4 2009-12-30, 13:55(Ostatnia zmiana: 2009-12-30, 14:02)
I znowu ten sam błąd  :[   Choć zrobiłem jak napisałeś :/

A może tu chodzi o func Void? Lub add choice :/
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do tych 11% to wklej to do podpisu.

Shimmra

Shimmra

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Pokaż poprawiony skrypt. Przy okazji czy błąd to DIA_SLD_KOSA_WINIACZ_ZDZIERSTWO, a nie DIA_SLD_899_KOSA_WINIACZ_ZDZIERSTWO?
 

Jasiu

Jasiu

Użytkownicy
posty37
  • Użytkownicy

Jasiu

Problem z dialogiem
#6 2009-12-30, 14:12(Ostatnia zmiana: 2009-12-30, 14:14)
No icoś nowego na dodatek:

B: zDSK: Permission denied. (EACCES)

in Create -> "\SYSTEM\MSSSOFT.M3D"


Skrypt poprawiony:

Cytuj
//*********************************************************************
//   Daj Winiacza
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_899_Kosa;
   nr          = 2;
   condition   = DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Condition;
   information = DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Podobno jesteś znawcą wina";
};

FUNC INT DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Condition()
{
   return TRUE;
};


FUNC VOID DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_15_00"); //Podobno jesteś znawcą wina.
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_01_01"); //Ano jestem.
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_15_02"); //To chcę jakieś mocne wino.
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_01_03"); //Mam tu takich cały karton. Za karton chcę... 240 Sztuk złota.
   
   
   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);
   Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz, "Oto twoja kasa", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa);
   Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz, "Tożto zdzierstwo", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo);
   
};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa_15_00"); //Oto twoja kasa.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa_04_01"); //Dobra, dawaj.
   B_giveinvitems (other, self, itmi_gold, 240);
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa_15_02"); //Oto kasa...
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa_04_03"); //Świetnie, bierz tego winiacza.
   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);

   CreateInvItems (self, Itfo_StrongWine, 6);
   B_giveinvitems (self, other, Itfo_Strongwine, 6);
};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_15_00"); //Tożto zdzierstwo!
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_04_01"); //Ta cena jest normalna. To bieżesz winko?

   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);
   Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo, "Biorę", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa);
   Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo, "Żądam rabatu albo nie kupuję", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat);

};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa_15_00"); //Biorę, oto twoja kasa.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa_04_01"); //Dobra, dawaj.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa_15_02"); //Oto kasa...
   B_giveinvitems (other, self, itmi_gold, 240);
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa_04_03"); //Świetnie, bierz tego winiacza.
   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);

   CreateInvItems (self, Itfo_StrongWine, 6);
   B_giveinvitems (self, other, Itfo_Strongwine, 6);
};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_15_00"); //Żądam rabatu albo nie kupuję!!!
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_04_01"); //Rabat? To może 200 sztuk złota?
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_15_02"); //Hmmm...
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_04_03"); //To jak?
   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);

   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);
   Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat, "Biorę", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa);
   Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat, "Za wysoka", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc);

};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa_15_00"); //Biorę, oto twoja kasa.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa_04_01"); //Dobra, dawaj.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa_15_02"); //Oto kasa...
   B_giveinvitems (other, self, itmi_gold, 200);
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa_04_03"); //Świetnie, bierz tego winiacza.
   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);
   
   CreateInvItems (self, Itfo_StrongWine, 6);
   B_giveinvitems (self, other, Itfo_Strongwine, 6);
};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc()
{

   AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc_15_00"); //Za wysoka.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc_04_01"); //Nie zniżę już ceny.
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc_15_02"); //Hmmm... Masz te 200.
   B_giveinvitems (other, self, itmi_gold, 200);
   AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc_04_03"); //To dobrze. Masz skrzynkę.
   Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);

   CreateInvItems (self, Itfo_StrongWine, 6);
   B_giveinvitems (self, other, Itfo_Strongwine, 6);
};

EDIT: A błąd to DIA_SLD_KOSA_WINIACZ_ZDZIERSTWO chyba.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do tych 11% to wklej to do podpisu.

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
Cytuj
No icoś nowego na dodatek:

B: zDSK: Permission denied. (EACCES)

in Create -> "\SYSTEM\MSSSOFT.M3D"
Wyłącz spacer ...
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

Jasiu

Jasiu

Użytkownicy
posty37
  • Użytkownicy
Axel, dzięki.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do tych 11% to wklej to do podpisu.

Shimmra

Shimmra

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

Shimmra

Problem z dialogiem
#9 2009-12-30, 14:33(Ostatnia zmiana: 2009-12-30, 14:34)
[codebox]
INSTANCE DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz (C_INFO)
{
npc = SLD_899_Kosa;
nr = 2;
condition = DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Condition;
information = DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Info;
permanent = FALSE;
description = "Podobno jesteś znawcą wina";
};

FUNC INT DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Condition()
{
return TRUE;
};


FUNC VOID DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_15_00"); //Podobno jesteś znawcą wina.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_01_01"); //Ano jestem.
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_15_02"); //To chcę jakieś mocne wino.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_01_03"); //Mam tu takich cały karton. Za karton chcę... 240 Sztuk złota.


Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);
Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz, "Oto twoja kasa", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa);
Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz, "Tożto zdzierstwo", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo);

};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa()
{
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa_15_00"); //Oto twoja kasa.
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa_04_01"); //Dobra, dawaj.
B_giveinvitems (other, self, itmi_gold, 240);
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa_15_02"); //Oto kasa...
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Kasa_04_03"); //Świetnie, bierz tego winiacza.
Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);

CreateInvItems (self, Itfo_StrongWine, 6);
B_giveinvitems (self, other, Itfo_Strongwine, 6);
};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo()
{
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_15_00"); //Tożto zdzierstwo!
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_04_01"); //Ta cena jest normalna. To bieżesz winko?

Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);
Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz, "Biorę", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa);
Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz, "Żądam rabatu albo nie kupuję", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat);

};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa()
{
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa_15_00"); //Biorę, oto twoja kasa.
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa_04_01"); //Dobra, dawaj.
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa_15_02"); //Oto kasa...
B_giveinvitems (other, self, itmi_gold, 240);
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Kasa_04_03"); //Świetnie, bierz tego winiacza.
Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);

CreateInvItems (self, Itfo_StrongWine, 6);
B_giveinvitems (self, other, Itfo_Strongwine, 6);
};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat()
{
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_15_00"); //Żądam rabatu albo nie kupuję!!!
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_04_01"); //Rabat? To może 200 sztuk złota?
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_15_02"); //Hmmm...
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_04_03"); //To jak?
Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);

Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);
Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz, "Biorę", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa);
Info_AddChoice (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz, "Za wysoka", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc);

};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa()
{
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa_15_00"); //Biorę, oto twoja kasa.
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa_04_01"); //Dobra, dawaj.
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa_15_02"); //Oto kasa...
B_giveinvitems (other, self, itmi_gold, 200);
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Kasa_04_03"); //Świetnie, bierz tego winiacza.
Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);

CreateInvItems (self, Itfo_StrongWine, 6);
B_giveinvitems (self, other, Itfo_Strongwine, 6);
};

func void DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc()
{

AI_Output (other, self, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc_15_00"); //Za wysoka.
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc_04_01"); //Nie zniżę już ceny.
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc_15_02"); //Hmmm... Masz te 200.
B_giveinvitems (other, self, itmi_gold, 200);
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc_04_03"); //To dobrze. Masz skrzynkę.
Info_ClearChoices (DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz);

CreateInvItems (self, Itfo_StrongWine, 6);
B_giveinvitems (self, other, Itfo_Strongwine, 6);
};[/codebox]
Poprawiony kod. Wszystko powinno pięknie działać.
 

Jasiu

Jasiu

Użytkownicy
posty37
  • Użytkownicy
A i jeszcze jedno: co było źle?
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do tych 11% to wklej to do podpisu.

Shimmra

Shimmra

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Zamiast pisać np.
"Info_AddChoice(DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat, "Za wysoka", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc)"
trzeba pisać
Info_AddChoice(DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz, "Za wysoka", DIA_SLD_899_Kosa_Winiacz_Zdzierstwo_Rabat_Dosc).
Ten sam błąd co w Info_ClearChoices tylko, że w Info_AddChoice.
 

Jasiu

Jasiu

Użytkownicy
posty37
  • Użytkownicy
Działa. dzięki shimmra. Temat zamknięty.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do tych 11% to wklej to do podpisu.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry