Dialogi- problem 3381 6

O temacie

Autor Ferno

Zaczęty 19.12.2009 roku

Wyświetleń 3381

Odpowiedzi 6

Ferno

Ferno

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Napisałem dialog, lecz gdy podchodzę do NPC, HERO  mówi tylko swoją kwestię a NPC  nie odpowiada. Co może być tego przyczyną?

Oto dialog.

[codebox]
instance DIA_EBR_2001_EXIT (C_INFO)
{
   npc      = EBR_2001_Bandyta;
   nr      = 999;
   condition   = DIA_EBR_2001_EXIT_Condition;
   information   = DIA_EBR_2001_EXIT_Info;
   permanent   = 1;
   description = DIALOG_ENDE;
};                      

FUNC int DIA_EBR_2001_EXIT_Condition()
{
   return 1;
};

FUNC VOID  DIA_EBR_2001_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

// ********************************
//             First
// ********************************

instance DIA_EBR_2001_First (C_INFO)
{
   npc         = EBR_2001_Bandyta;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_EBR_2001_First_Condition;
   information   = DIA_EBR_2001_First_Info;
   permanent   = 1;
   description     = "Co słychać?";
};                      

FUNC int DIA_EBR_2001_First_Condition()
{   
      return 1;   
};

FUNC VOID  DIA_EBR_2001_First_Info()
{
   AI_Output (hero,self,"EBR_2001_First_15_00"); //Co słychać?
   AI_Output (self, hero,"EBR_2001_First_10_01"); //Spiepszaj dziadu!
       
        AI_StopProcessInfos   (self);
};
[/codebox]
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Napisałem dialog, lecz gdy podchodzę do NPC, HERO mówi tylko swoją kwestię a NPC nie odpowiada. Co może być tego przyczyną?
Mi się wydaję, że brak poprawnej kompilacji.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Ferno

Ferno

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy

Ferno

Dialogi- problem
#2 2009-12-19, 21:15(Ostatnia zmiana: 2009-12-19, 21:15)
A jak wygląda poprawna kompilacja?

Dopiero się uczę.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
A jak wygląda poprawna kompilacja?
A patrzyłeś do pełnego magicznych mocy objawiania prawd działu "Tutoriale"?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Ferno

Ferno

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy

Ferno

Dialogi- problem
#4 2009-12-19, 21:23(Ostatnia zmiana: 2009-12-19, 21:28)
A jakże by inaczej.

Nie rozumiem tylko tego
[codebox]
--------------
Tworzenie nowych dialogów
1.Tworzymy nowy dialog(więcej TU [treść dialogu dodajemy w komentarzu Po Ai_Outputs...]
2.Odpalamy program spacer.exe(gothic/system)
3.Jeżeli jeszcze nie zamieniliśmy skryptów to robimy wszystko wg. sposobu II
4.Usuwamy pliki Ou.bin i Ou.csl z folderu gothic/_work/data/scripts/content/CUTSCENE
5.Klikamy przycisk(1)
6.Klikamy Update(2)
6.Klikamy Save(3)
[/codebox]
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Dialogi- problem
#5 2009-12-19, 21:37(Ostatnia zmiana: 2009-12-19, 21:47)
Cytuj
1.Tworzymy nowy dialog(więcej TU [treść dialogu dodajemy w komentarzu Po Ai_Outputs...]
http://themodders.org/index.php?showtopic=71
Proszę.
EDIT: Zrobię sobie dzień dobroci:
[dzien_dobroci]
Cytuj
AI_Output (self, other,"DIA_GORR_Hello_13_01"); //Mam na imię Gorr. Jestem strażnikiem tego obozu.
AI_Output - nazwałbym to jakoś profesjonalnie, ale nie wiem jak :D , więc napiszę - rozpoczęcie kwestii(:) )
self, other, - wymiana poglądów na zasadzie "do kogo, kto"
"DIA_GORR_Hello_13_01" - instance kwestii
// - to jest komentarz
Mam na imię Gorr. Jestem strażnikiem tego obozu. - no i treść kwestii
[/dzien_dobroci]
EDIT2: Umieściłem w tagach. Powód: Mam zmiany nastroju.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Ferno

Ferno

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy

Ferno

Dialogi- problem
#6 2009-12-20, 16:42(Ostatnia zmiana: 2009-12-20, 16:55)
Dzieki temat można zamknąć.

OK
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry