O temacie
Autor Agrael
Zaczęty 26.11.2009 roku
Wyświetleń 6526
Odpowiedzi 12
Agrael
maciejG
http://themodders.org/index.php?showtopic=5900
Gothic II\_Work\data\Scripts\Content\Items\IT_Addon_BeliarWeapons.d
Prototyp to:prototype BeliarWeaponPrototype_2HA na jego podstawie miecze z różną szansą trafienia piorunem:instance ItMw_BeliarWeapon_2H_20 (BeliarWeaponPrototype_2H) - najwięcejinstance ItMw_BeliarWeapon_2H_01 (BeliarWeaponPrototype_2H) - najmniejTak trudno znaleźc?
INSTANT Itmw_1h_PomiotBeliara (C_Item){ name = Pomiot Beliara; mainflag = ITEM_KAT_RUNE; flags = 0; value = Value_Ru_ArmyofDarkness; visual = "ItRu_ArmyOfDarkness.3DS"; wear = WEAR_EFFECT; effect = "SPELLFX_UNDEAD_DRAGON"; material = MAT_STONE; spell = SPL_ARMYOFDARKNESS; mag_circle = 6; description = NAME_SPL_ArmyOfDarkness; TEXT [1] = NAME_Manakosten; COUNT [1] = SPL_COST_ARMYOFDARKNESS; TEXT [5] = NAME_Value; COUNT [5] = value;};
Adanos Administrator
name = Pomiot Beliara;
name = "Pomiot Beliara";
Simon Said Moderator
Masz zrobić tak jak w tutorialu. Pytałeś, gdzie są szpony to odpowiedziałem, nie mówiłem, że musisz zrobić kolejny. I nie wiem, po co ci szpon beliara do efektu błyskawicy.