Modyfikowanie tekstur pancerzy 6852 0

O temacie

Autor Keretsel

Zaczęty 20.02.2008 roku

Wyświetleń 6852

Odpowiedzi 0

Keretsel

Keretsel

Użytkownicy
posty310
Propsy9
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Keretsel

Modyfikowanie tekstur pancerzy
2008-02-20, 15:28(Ostatnia zmiana: 2009-07-01, 18:05)
W tym tutorialu napiszę (a właściwie przetłumaczę z angielskiego) jak zmodyfikować tekstury pancerzy, skrót itd. w Gothic 3. Całość pochodzi ze strony http://www.g3-modding.tk/ .
Krok 1: Pobieramy G3Pak i XIMG Converter
Krok 2: Uruchamiamy program G3Pak i otwieramy nim plik _compiledImage.pak który znajduje się w (...)GothicIII\Data\ .
Krok 3: Klikam "extract dir"

http://www.geocities.com/vagospap/1.jpg

Krok 4: Nowy folder "_compiledImage" został utworzony. Są tam teksturki które chcemy zmodyfikować
Krok 5  : Utwórz nowy folder w _compiledImage i nazwij go "Ximg Converter" , wklej dwa pliki Ximg convertera

http://www.geocities.com/vagospap/2.jpg

Krok 6  : W tym tutorialu zmodyfikujemy teksturę pancerza paladyna, a więc szukamy pliku  "G3_Human_Paladin_Body_Diffuse_S1.ximg"
Krok 7: Kopiujemy ten plik do folderu gdzie mamy ten Ximg converter. Uruchamiamy Ximg convertera
Krok 8: Teraz mamy teksturkę w formacie TGA! Modyfikujemy ją

http://www.geocities.com/vagospap/4.jpg

Krok 9: Tutaj mamy supermena ;p
Krok 10: Zapisujemy plik w .TGA i kopiujemy go
Krok 11: Wklejamy plik tam skąd go wzięliśmy w formacie Ximg (możliwe że należy usunąć ten w XIMG ale nie jestem pewien)
Krok 12: Uruchamiamy grę i oglądamy naszą pracę :D
przykład:
http://www.geocities.com/vagospap/2007_0036.JPG


JESZCZE RAZ ZAZNACZAM ŻE TUTORIAL POCHODZI ZE STRONY http://www.g3-modding.tk/
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry