[Gothic 2 NK]Kompilacja HUMANS.MDS oraz nowe ZS'y 3066 1

O temacie

Autor oreca

Zaczęty 2.11.2009 roku

Wyświetleń 3066

Odpowiedzi 1

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam.

Mam dwa problemy z którymi zmagam się od jakiegoś czasu.
Pierwszy problem jest taki:
Zdekompilowałem HUMANS.MSB(albo coś takiego) zmieniłem co trzeba i chciałem skompilować. Niestety wyskakuje taki błąd
Error: Default Texture 'DEFAULT.TGA' not found!'Odnalazłem ten plik i wkleiłem do folderu tam gdzie się kompiluje i nic.
Próbowałem różnych sposobów reinstall, zdekompilowanie jeszcze raz nic nie działa.
Nie działa nawet jak zdekompilowałem i chciałem ponownie skompilować.
Właściwie to w humans.msb chciałem zmienić tylko plik HUM_BODY_NAKED0.ASC czy istnieje jakiś inny sposób na skompilowanie samego HUM_BODY_NAKED0.ASC. Czy jednak trzeba skompilować całe humans?

Drugi problem jest powiązany z pierwszym ale zakładam że się z nim uporam.
A więc dodałem nowe ZS'y. Dwa nowe miecze na plecach :D . Teraz jak użyć tych ZS'ow? Chce aby były obsługiwane np przez animacje broni jednoręcznej tylko taka by były one widoczne na plecach i aby jeden lądował w prawej ręce a drugi w lewej. Proszę o jakieś nakierowanie.
No... ale się rozpisałem, mam nadzieje że nie na próżno i ktoś postara mi się pomóc.
 

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Prawie sobie poradziłem można zamknąć.

Załatwione
Avallach
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry