[G2NK] Velaya - Historia Wojowniczki/Velaya - Geschichte einer Kriegerin PL 432275 717

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 29.10.2009 roku

Wyświetleń 432275

Odpowiedzi 717

logos

logos

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Mam takie pytanie.

Obecnie mam zadanie od Jacka, aby popłynąć na wyspę złodziei po runę.
I pojawia się tu problem, gdyż za każdym razem kiedy wchodzę do wody i zaczynam płynąć to włącza mi się filmik z "morskim potworem" w roli głównej i (jak oczywiście każdy z nas wie), od razu się w tedy ginie. I tak mam za każdym razem. Powiedzcie mi co z tym teraz można zrobić.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Masz zadanie "Rozbitek"? Jeśli tak, to powinieneś się udać do rybaka (chyba Farim się nazywa) i popłynąć z nim łódką.

logos

logos

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
No właśnie tylko jest taki mały problem, bo ja tą misję "rozbitek" zrobiłem dużo wcześniej i teraz ten rybak nie chce już płynąć na tę wyspę.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jak płyniesz od portu, to nie da rady wyjść na tą wyspę? Albo prześlij zapis gry, to popatrzę.

logos

logos

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Będąc w porcie wchodzę do wody i zaczynam płynąć. I w pewnym momencie włącza mi się filmik z potworami wodnymi i koniec. Nie idzie w ogóle dopłynąć na tą wyspę.

PS: Gdzie miałbym wysłać Ci zapis??
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Trzeba szybko płynąc prosto do wyspy oraz mi pomogło nabicie więcej siły.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Chyba masz rację sawik. Teraz przypomniało mi się, że chyba Jack mówił, żeby przed udaniem się na wyspę wzmocnić się siłowo.

logos

logos

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
To nic nie dało. Znacznie podniosłem siłę i zręczność i nadal jest to samo.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A zatem podejrzewam że chodzi o level.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

logos

logos

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Mam 20 lvl. To w takim razie od którego lvl można robić tę misję??
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Masz niezły błont kolego. Powinieneś móc płynąć gdy zostaniesz wpuszczony do miasta.
 

logos

logos

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
To w takim razie co mogę teraz z tym zrobić ??
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Próbowałeś od innego save'a? To zrób taki test. Nowa gra -> pogadaj z Miką o wejście do Khorinis, a z Jackiem o wyspie -> zmień Velai staty na 6 lvl -> wykonaj questa dla Miki (chaba taki był, nie?) -> spróbuj przepłynąć, a jak nie działa to dawaj szybko odpowiedź.
 

logos

logos

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Tutaj macie mojego seve'a. Jak ktoś chciałby się bliżej temu przyjrzeć: http://www61.zippyshare.com/v/15921851/file.html
Czekam na odpowiedzi.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Solucja Velaya - Historia wojowniczki
#595 2012-03-02, 22:24(Ostatnia zmiana: 2012-03-02, 22:27)
W którym jesteś rozdziale? Z tego, co patrzyłem w skryptach, to potwór morski powinien pojawić się tylko w pierwszym rozdziale.

Jeśli to nie jest to, to możesz
Spoiler
przywołać kodem list: Seemonster_Bugfix i go użyć.

logos

logos

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Jest to 2 rozdział. I mam jeszczze jedno pytanie, bo zauważyłem, że już nikt inny nie chce mi dać żadnych nowych zadań. To też może być spowodowane rozdziałem??
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
A wykonane masz wszystkie?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
I jeszcze napisz jakich nie masz wykonanych, a znajdują sie w dzienniku.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

logos

logos

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Zadania które mi zostały:
1. Odszczepieńcy
2. Larius
3. Specjalna mikstura Constantina
4. Płytki z pełzacza dla Matteo
5. Rzeczy ze skrzyni
6. Bodo chce wiedzieć
7. Latarnia morska
8. Gerbrandt
9. Stara miłość

Większość z tych misji będę mógł robić jak już będę miał dostęp do górnego miasta, ale nikt nie chce mi dać misji czeladnik.
Wszystkie inne misje na tym rozdziale mam wykonane.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry