Nie mogę zdekompilować animacji pancerza 3842 6

O temacie

Autor Kito

Zaczęty 29.10.2009 roku

Wyświetleń 3842

Odpowiedzi 6

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Witam, chodzi o to że chciał bym zdekompilować Animacje pancerza poszukiwacza ale jak próbuje z de kompilować pisze mi "Error: File'armor_dementor.mdl' not compatible version" w czym problem?
Z góry THX pozdro
 

Orzech

Orzech

Użytkownicy
posty24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli chcesz wyciągnąć zbroje poszukiwacza w .asc to musisz decompilować plik HUMANS.MDS który jest w Anims, a nie decompilować pliki z folderu Anims/_compiled.
 

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Ok dobra mam ale mam potem te wszystkie tak spowrotem do hego humans z kompilować czy jak?
 

Orzech

Orzech

Użytkownicy
posty24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po jej przerobieniu i dopisaniu do .MDS'a musisz to skompolować.
 

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
ok powiedzmy że mam ale dlaczego tym razem postać się nie porusza mam na myśli że nie rusza ciałem a wszystko inne git (zamiast biec jak by leci itp.) w czym problem
 

Orzech

Orzech

Użytkownicy
posty24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pewnie popsułeś physique (albo skin w zależności jak tą zbroje zaimportowałeś).
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
to czenste ale najlepiej sciongnij z WOGu g asc armors a potom naucz sie pracovacz s physique a potem zbroboj znova a nietrzeba nic kompilovacz vystarczi ze tvoj armor dasz do gothic/_work/data/anims/ a potem zrobisz skript a on sie sam zakompiluje jak ubierzesz ten armor  :P
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry