Ostatnio zająłem się robieniem modów w Gothicu 1 zrobiłem NPC i swój pierwszy Dialog naprawiłem wszystkie błędy wszedłem do gry podchodzę to ludzia wyskakuje mi okienko wyboru wybieram coś i napisy nie wyświetlają się a po chwili wraca do okienka wyboru
Oto Dialog :
//========================================
//-----------------> EXIT
//========================================
INSTANCE DIA_Roman_EXIT(C_INFO)
{
npc = SFB_2002_Roman;
nr = 999;
condition = DIA_Roman_EXIT_Condition;
information = DIA_Roman_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Roman_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC INT DIA_Roman_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Roman_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = SFB_2002_Roman;
nr = 1;
condition = DIA_Roman_HELLO1_Condition;
information = DIA_Roman_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "Czemu mi nie pomogles";
};
FUNC INT DIA_Roman_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Roman_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO1_15_01"); //Czemu mi nie pomogles...
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO1_15_02"); //Oni mnie lali a ty sie przygladales
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO1_03_03"); //Widziales ich..
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO1_03_04"); //Mieli po metr w karku....
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO1_03_05"); //Jestem zlodziejem a nie wojownikiem
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO1_15_06"); //Dobra mniejsza z tym....
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_Roman_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = SFB_2002_Roman;
nr = 2;
condition = DIA_Roman_HELLO2_Condition;
information = DIA_Roman_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
description = "Co dalej";
};
FUNC INT DIA_Roman_HELLO2_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Roman_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO2_15_01"); //Co dalej szefie
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO2_03_02"); //Jak to co dalej zlapali nas i teraz sobie musimy tu poradzic
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO2_15_03"); //Kurde, jak pomysle o tym calym zlocie ktore nam teraz odebrano
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO2_03_04"); //Nie wiadomo czy znalezli kryjowke moze jak nam sie uda wyjsc dalej bedziemy milionerami hehe
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO2_15_05"); //Dobra co teraz....
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO2_03_06"); //Idz poszukaj naszych ludzi musza tu gdzies byc
AI_PlayAni (self, "T_SEARCH");
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO2_03_07"); //Wkoncu zostali zlapani przed nami hehe
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO2_15_08"); //A dokladnie kogo mam znalesc
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO2_03_09"); //Znajdz Dave, Marka i Franka oni narazie wystarcza
};
//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================
INSTANCE DIA_Roman_HELLO3 (C_INFO)
{
npc = SFB_2002_Roman;
nr = 3;
condition = DIA_Roman_HELLO3_Condition;
information = DIA_Roman_HELLO3_Info;
permanent = TRUE;
description = "Jak leci";
};
FUNC INT DIA_Roman_HELLO3_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Roman_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Roman_HELLO3_15_01"); //Jak leci
AI_Output (self, other ,"DIA_Roman_HELLO3_03_02"); //Idz rob to co masz robic a mi glowy nie zawracaj
};
Co zrobiłem nie tak ??