znika fragment 3ds'a 2799 9

O temacie

Autor Abubaker

Zaczęty 18.09.2009 roku

Wyświetleń 2799

Odpowiedzi 9

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem taką prostą bramkę z 3ds maxie z 3 brył i gdy wczytuję go do ją jako mesh do spacera, kompiluje i nie wyświetla jednej pionowej podpory a drugą wyśrodkowuje proszę o pomoc i z góry dziękuję.
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Twój model ma za mało polygonów, podziel go na więcej i problem powinien zniknąć.
 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Abubaker

znika fragment 3ds'a
#2 2009-09-18, 18:16(Ostatnia zmiana: 2009-09-18, 18:33)
teraz są wszystkie tyle że przesunięte i pionowe są jeden w drugim ;)

Poradziłem sobie robiąc każdy element osobno ale mam jeszcze jedno pytanie czy niema jakiegoś magicznego sposobu aby robić odpowiednie wymiary do gry??
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
ustaw w maxie w opcjach customize-> unit setup jednostki na metry. teraz powinno się łatwiej skalować.
 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
no dobra mam w metrach i jak ma 1m to jest co najwyżej dla smerfa :o  jakieś inne pomysły??
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Przy takich ustawieniach 1m w maxie to 1m w Gothicu, nic więcej pisać nie muszę :)
 

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Znaczy to że w gothicu wszystko jest kilku metrowe??
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

znika fragment 3ds'a
#7 2009-09-20, 09:42(Ostatnia zmiana: 2009-09-20, 09:44)
Cytuj
Znaczy to że w gothicu wszystko jest kilku metrowe??

Nie. Najlepiej zaimportuj na scenę coś w podobnych rozmiarach i skaluj.

EDIT: Może nie najlepiej, to jedno z kilku wyjść.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
wielkie dzięki teraz wychodzi
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games

wietrzyk

znika fragment 3ds'a
#9 2009-09-20, 11:24(Ostatnia zmiana: 2009-09-20, 11:26)
kurcze czy to takie trudne!? przy takich ustawieniach 1m w maxie = 1m w gothicu = 1m w realu czyli postać ma 1.8m,a drzwi Gothicowe około 2.1x1.4m. Nie wiem czemu wcześniej nie mogłeś zeskalować dobrze modeli jeżeli ustawiłeś skalę w maxie na metry.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry