Tworzenie modeli high poly 1811 1

O temacie

Autor wietrzyk

Zaczęty 7.09.2009 roku

Wyświetleń 1811

Odpowiedzi 1

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Mam pytanie odnośnie modeli high poly, jak zacząć modelować jakiś obiekt, na co zwrócić uwagę, jakich narzędzi używać, zacząć od spline'ów czy od bryły,a może od zwykłego plane'a, jaka jest różnica między tworzniem organiki, a innymi modelami hp? szukałem w googlach, ale głównie są to informację jak przerobić model hp na lp. Proszę o sugestie, rady, mogą być także tutki do różnych programów bo w sumie wszędzie tworzenie modeli hp robi się tak samo lub podobnie.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Tworzenie modeli high poly
#1 2009-09-08, 15:08(Ostatnia zmiana: 2009-09-08, 15:09)
Cytuj
jak zacząć modelować jakiś obiekt

zacząć od tworzenia bryły. myśle że o takim stopniu zagęszczenia jak modele postaci z ut 93 powinny być dobre
następnie dłubać w zbrushu do osiągnięcia upragnionego obiektu
tworzenie organiki hipoly w maxie to IMO totalna porażka w obliczu dedykowanych do tego i tak nowoczesnych programów jak zbrush czy nawet nie wiedzieć czemu miltologizowany mudbox
choć jak chcesz sobie utrudniać życie to droga wolna
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry