Edytowany model świata 2289 2

O temacie

Autor Dracon

Zaczęty 5.09.2009 roku

Wyświetleń 2289

Odpowiedzi 2

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Edytowany model świata
2009-09-05, 18:41(Ostatnia zmiana: 2009-09-05, 18:41)
Czy istnieje jakiś sposób, żeby nie stracić vobów ze świata po edycji w 3ds maxie? Proszę o w miarę szybką pomoc.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

PexPawlo

PexPawlo

Użytkownicy
posty81
Propsy16
  • Użytkownicy
Jeśli nazwa mesha świata jest taka sama jak ten z którego korzysta zen i jest w folderze meshes to wystarczy skompilować świat o ile mi wiadomo.

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Edytowany model świata
#2 2009-09-05, 19:17(Ostatnia zmiana: 2009-09-06, 13:21)
Dzięki za pomoc. Temat można zamknąć.

Ok, zamykam,
Adanos
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry