O temacie
Autor RosioR
Zaczęty 27.08.2009 roku
Wyświetleń 2152
Odpowiedzi 2
RosioR
//========================================//-----------------> EXIT//========================================INSTANCE DIA_Anthony_EXIT(C_INFO){ npc = SLD_2000_Anthony; nr = 999; condition = DIA_Anthony_EXIT_Condition; information = DIA_Anthony_EXIT_Info; permanent = TRUE; description = "KONIEC";};FUNC INT DIA_Anthony_EXIT_Condition(){ return TRUE;};FUNC INT DIA_Anthony_EXIT_Info(){ AI_StopProcessInfos (self);};//========================================//-----------------> HELLO1//========================================INSTANCE DIA_Anthony_HELLO1 (C_INFO){ npc = SLD_2000_Anthony; nr = 1; condition = DIA_Anthony_HELLO1_Condition; information = DIA_Anthony_HELLO1_Info; permanent = FALSE; description = "Kim jesteś?";};FUNC INT DIA_Anthony_HELLO1_Condition(){ return TRUE;};func VOID DIA_Anthony_HELLO1_Info(){ AI_Output (other, self ,"DIA_Anthony_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś? AI_Output (self, other ,"DIA_Anthony_HELLO1_03_02"); //Jestem Anthony, a co? AI_Output (other, self ,"DIA_Anthony_HELLO1_15_03"); //Ja jestem... AI_Output (self, other ,"DIA_Anthony_HELLO1_03_04"); //Nie obchodzi mnie kim jesteś, masz do mnie jakąś sprawę? Bo wydajesz się starsznie upierdliwy!};//========================================//-----------------> HELLO2//========================================INSTANCE DIA_Anthony_HELLO2 (C_INFO){ npc = SLD_2000_Anthony; nr = 2; condition = DIA_Anthony_HELLO2_Condition; information = DIA_Anthony_HELLO2_Info; permanent = FALSE; description = "Co robisz?";};FUNC INT DIA_Anthony_HELLO2_Condition(){ if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Anthony_HALLO1)) { return TRUE; };};func VOID DIA_Anthony_HELLO2_Info(){ AI_Output (other, self ,"DIA_Anthony_HELLO2_15_01"); //Co robisz? AI_Output (self, other ,"DIA_Anthony_HELLO2_03_02"); //Próbuję się dostać do obozu, nie widać? AI_Output (other, self ,"DIA_Anthony_HELLO2_15_03"); //Może mogę ci jakoś pomóc? AI_Output (self, other ,"DIA_Anthony_HELLO2_03_04"); //Co? Ty? Nie rozśmieszaj mnie.};//========================================//-----------------> HELLO3//========================================INSTANCE DIA_Anthony_HELLO3 (C_INFO){ npc = SLD_2000_Anthony; nr = 3; condition = DIA_Anthony_HELLO3_Condition; information = DIA_Anthony_HELLO3_Info; permanent = FALSE; description = "Mówię serio!";};FUNC INT DIA_Anthony_HELLO3_Condition(){ if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Anthony_HELLO2)) { return TRUE; };};func VOID DIA_Anthony_HELLO3_Info(){ AI_Output (other, self ,"DIA_Anthony_HELLO3_15_01"); //Mówię serio! AI_Output (self, other ,"DIA_Anthony_HELLO3_03_02"); //Dobra, jeśli aż tak bardzo prosisz się o kłopoty to proszę bardzo. AI_Output (self, other ,"DIA_Anthony_HELLO3_03_03"); //Znajdź sposób, jak mogę dostać się do obozu, a dam ci... miksturę, która zwiększy twoją siłę. Log_CreateTopic (TOPIC_Anthony_Oboz,LOG_MISSION); Log_SetTopicStatus (TOPIC_Anthony_Oboz,LOG_RUNNING); B_LogEntry (TOPIC_Anthony_Oboz,"Najemnik Anthony próbuje dostać się do obozu, jeżeli mu pomogę dostanę magiczną miksturę siły.");};//========================================//-----------------> HELLO4//========================================INSTANCE DIA_Anthony_HELLO4 (C_INFO){ npc = SLD_2000_Anthony; nr = 4; condition = DIA_Anthony_HELLO4_Condition; information = DIA_Anthony_HELLO4_Info; permanent = FALSE; description = "Znalazłem sposób, abyś mógł wejść do obozu.";};FUNC INT DIA_Anthony_HELLO4_Condition(){ if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Anthony_HELLO3)) && (Npc_HasItems (other, ItArScrollTrfMeatbug) >=1) { return TRUE; };};func VOID DIA_Anthony_HELLO4_Info(){ AI_Output (other, self ,"DIA_Anthony_HELLO4_15_01"); //Znalazłem sposób, abyś mógł wejść do obozu. AI_Output (self, other ,"DIA_Anthony_HELLO4_03_02"); //No, oświeć mnie. AI_Output (other, self ,"DIA_Anthony_HELLO4_15_03"); //Weź ten zwój, jeżeli go użyjesz zamienisz się w chrząszcza i strażnicy nawet się nie kapną. AI_Output (self, other ,"DIA_Anthony_HELLO4_03_04"); //CO?! Mam się zamienić w robala?! AI_Output (other, self ,"DIA_Anthony_HELLO4_15_05"); //Myślałem, że zależy ci na dostaniu się do obozu. AI_Output (self, other ,"DIA_Anthony_HELLO4_03_06"); //Dobra, dawaj ten zwój. B_GiveInvItems (other, self, ItArScrollTrfMeatbug, 1); AI_Output (other, self ,"DIA_Anthony_HELLO4_15_07"); //Proszę bardzo. AI_Output (self, other ,"DIA_Anthony_HELLO4_03_08"); //Dobra, dzięki stary. AI_Output (other, self ,"DIA_Anthony_HELLO4_15_09"); //Nie zapomniałeś o czymś? Co z moją miksturą? AI_Output (self, other ,"DIA_Anthony_HELLO4_03_10"); //A faktycznie, oto ona. B_GiveInvItems (self, other, ItFo_Potion_Strength_01, 1); B_LogEntry (TOPIC_Anthony_Oboz,"Dałem Anthonemu zwój zmiany w chrząszcza, mam nadzieję, że nie zostanie rozdeptany przez jakiegoś strażnika."); Log_SetTopicStatus (TOPIC_Anthony_Oboz,LOG_SUCCESS); B_GiveXP (300); AI_Output (self, other ,"DIA_Anthony_HELLO4_03_11"); //To do zobaczenia w obozie. AI_UseItem (self, ItArScrollTrfMeatbug); AI_GotoWP (other, "OCR_TO_HUT_51");};
Adanos Administrator
FUNC INT DIA_Anthony_HELLO2_Condition(){if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Anthony_HALLO1)){return TRUE;};};
FUNC INT DIA_Anthony_HELLO2_Condition(){if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Anthony_HELLO1)){return TRUE;};};