monolog lub event w danym waypoincie 2798 3

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 22.08.2009 roku

Wyświetleń 2798

Odpowiedzi 3

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
mam pytanko:

jak ustawić, aby po zbliżeniu się do danego waypointu, odtwarzał się monolog (np. jak w diccuricu) lub inne zdarzenie (event) - np. pojawia się grupa orków, czy jakieś bestie lub nadchodzi grupa npc-tów.

i czy jest możliwe usuwanie/wstawianie vobów przez skrypty podczas gry??
wiem, że z itemami tak można robić.
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
1. najlepiej trigger wywoływany przez wejście w jego obszar, wywołujący skrypt.
2. z tym ciężej, można użyć movera, który by kontrolował, czy obiekt jest włączony, czy nie lub spróbować itemów z modelem .zen
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
trigger ustawiam dodatkowo w spacerze?

jezeli w skryptach, to gdzie powinna być formuła?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Trigger scripta ustawiasz w spacerze. Dodatkowo piszesz odpowiednią funkcję do niego. Patrz na tutorial Zyska, "wywoływanie skryptu co xxx".


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry