Spodnie kopacza do gothic 2 1224 0

O temacie

Autor Samvrai

Zaczęty 17.08.2009 roku

Wyświetleń 1224

Odpowiedzi 0

Samvrai

Samvrai

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy

Samvrai

Spodnie kopacza do gothic 2
2009-08-17, 20:57(Ostatnia zmiana: 2009-08-18, 09:06)
Witam znowu, mam problemy z dodaniem spodni kopacza z gothic 1 do gothic 2, więc zrobiłem wszystko co jest napisane w toturialu o nazwie : ,,Zbroje z G1 do G2". Ale niestety mam kilka błędów, po pierwsze, model 3ds spodni kopacza zamnienia się w model 3ds spodni skazańca, różnią się o tyle że jedna para spodni ma na przodzie jakąś chuste, a druga nie, drugi problem to tekstura, którą dodałem do Tekstures\_compiled w formacie TEX lecz jest ona pokazana tylko na złożonym pancerzu (takim co leży na ziemi) , a jak ją ubieram to zamiast jej pojawia się jakaś tekstura jakby jakiejś ziemi czy czegoś innego. Oto mój skrypt spodni kopacza do gothic 2 nk:

INSTANCE VLK_ARMOR_M (C_Item)
{
name = "Spodnie Kopacza";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 15;
protection [PROT_BLUNT] = 15;
protection [PROT_POINT] = 0;
protection [PROT_FIRE] = 5;
protection [PROT_MAGIC] = 0;

value = VALUE_VLK_ARMOR_M;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "vlkm.3ds";
visual_change = "Hum_VLKM_ARMOR.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;

description = name;

TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];

TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};

Pamiętaj o tagach code,
Adanos
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry