Witam znowu, mam problemy z dodaniem spodni kopacza z gothic 1 do gothic 2, więc zrobiłem wszystko co jest napisane w toturialu o nazwie : ,,Zbroje z G1 do G2". Ale niestety mam kilka błędów, po pierwsze, model 3ds spodni kopacza zamnienia się w model 3ds spodni skazańca, różnią się o tyle że jedna para spodni ma na przodzie jakąś chuste, a druga nie, drugi problem to tekstura, którą dodałem do Tekstures\_compiled w formacie TEX lecz jest ona pokazana tylko na złożonym pancerzu (takim co leży na ziemi) , a jak ją ubieram to zamiast jej pojawia się jakaś tekstura jakby jakiejś ziemi czy czegoś innego. Oto mój skrypt spodni kopacza do gothic 2 nk:
INSTANCE VLK_ARMOR_M (C_Item)
{
name = "Spodnie Kopacza";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 15;
protection [PROT_BLUNT] = 15;
protection [PROT_POINT] = 0;
protection [PROT_FIRE] = 5;
protection [PROT_MAGIC] = 0;
value = VALUE_VLK_ARMOR_M;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "vlkm.3ds";
visual_change = "Hum_VLKM_ARMOR.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
Pamiętaj o tagach code,
Adanos