3DS Max 7 - Parę pytań 3356 9

O temacie

Autor Rohan

Zaczęty 7.08.2009 roku

Wyświetleń 3356

Odpowiedzi 9

Rohan

Rohan

Użytkownicy
posty38
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam. Mam parę pytań, dotyczących 3ds maxa.
I: Jak ustawić Displace
II: Jak nałożyć 2 tekstury na jeden model (tak żeby np. na ostrzu miecza była inna a na rękojeści inna).

I narazie tyle. Proszę o szybką odpowiedź.
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
II - zrób uvkę i oteksturuj.
 

Rohan

Rohan

Użytkownicy
posty38
Propsy1
  • Użytkownicy

Rohan

3DS Max 7 - Parę pytań
#2 2009-08-07, 17:54(Ostatnia zmiana: 2009-08-07, 18:09)
A punkt I:. Chodzi mi o trakie coś jak w tym tutku http://www.max3d.pl/tut.php?id=148

EDIT: - Już sobie poradziłem, ale proszę nie zamykać tego tematu, na wypadek gdy bym czegoś nie wiedział :D
 

Bozia
  • Gość
Albo wkładasz tekstury do jednego slotu na multi/sub object, albo wkładasz do oddzielnych. Żeby nałożyć teksturę na konkretny fragment modelu, po prostu zaznaczasz odpowiednie polygony w Editable Poly.
 

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy
hm, zawsze można podzielić jeden miecz na rączke i na ostrze : )... nałożyć teksturke a potem połączyć je przez Attach i połaczyć przez Weld'a Vertexy : )... przynajmniej... ale dokładam się do tematu...

mam pytanie, czemu w 3ds maxie 7 jak zapisuje armorek i go do gothica daje za każdym razem mi się gra buguje, a jak robiłęm tak w 3ds max 5 to wszystko dobrze było?
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Rohan

Rohan

Użytkownicy
posty38
Propsy1
  • Użytkownicy
Dobra, teraz mam kolejne pytanie, a raczej prośbę. Nauczyłby mnie ktoś jak konkretnie modelować świat w maxie. Proszę pisać na gg.
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Posuwaj vertexy
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Sub: Edge -> [Shift] -> Wyciągasz krawędzie -> Bridge, Weld, Target Weld, Ring, Loop, Connect.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


Rohan

Rohan

Użytkownicy
posty38
Propsy1
  • Użytkownicy

Rohan

3DS Max 7 - Parę pytań
#9 2009-08-28, 15:18(Ostatnia zmiana: 2009-08-28, 18:22)
Wielkie dzięki za tutki wietrzyk :)
EDIT: Z tego pierwszego tutoriala wszystko czaje tylko oprócz tego
Cytuj
Tak więc będziemy mieli trochę pracy. ??? ????? ???????? ????????? ????????. Wymagałoby to ruchome wielokątów. ? ???? ?????????? ???????? ??? ???. Mam coś takiego.
Mam to sam edytować czy jakaś funkcja do tego jest  :P

EDIT2: Już wiem  :(
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry