ASC Orków 2644 3

O temacie

Autor muttley

Zaczęty 27.07.2009 roku

Wyświetleń 2644

Odpowiedzi 3

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy

muttley

ASC Orków
2009-07-27, 21:16(Ostatnia zmiana: 2009-07-31, 18:18)
Witam,

dodałem do mojego moda Tarroka z G1, nieco go przerobiłem - dałem mu body Orka z G1 i gra wyłącza się z komunikatem "ASC not found ORC_Body.ASC", próbowałem skopiować skompilowane animacje z G1 (o tych nazwach), lecz to nie pomogło.
Jak zdekompilować te animacje aby mieć te ASC (mam pliki MDM [od ciała] i MMB [od głowy])?

Muttley
 

zkajo

zkajo

Użytkownicy
posty102
Propsy28
  • Użytkownicy
Chodzi ci o dekompilację plików mds i mmb itp? Gothic sourcer ma takie opcje.

Tools -> Decompiler i wybierasz co chcesz :D  Pamiętaj żeby wybrać prawidłową platformę (g1 albo g2).
 
Moje gg: 8169289

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

ASC Orków
#2 2009-07-27, 22:16(Ostatnia zmiana: 2009-07-27, 22:17)
Trochę Cię nie rozumiem - nie lepiej po prostu wrzucić do anims/_COMPILED orc_body.asc? Tak powinno zadziałać...

...to znaczy, tak działało mi w G1 - nie wiem, jak Gothic Drugi.
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy

muttley

ASC Orków
#3 2009-07-27, 22:19(Ostatnia zmiana: 2009-07-27, 22:23)
@zkajo
Ok, dzięki, właśnie o to chodziło. Do zamknięcia.

@Topic
Jest jednak problem - ciało orka ma rozszerzenie .mdl
Co z tym zrobić ?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry