Witojcie, przeglądałem forum ale nic nie znalazłem na ten temat, pwnie dlatego bo może mieć inną nazwę, a ja nie mam pojęcia jaką :c
Zauważyłem "mały" problem z teksturami w moim 3ds'ie.
Otóż kiedy tworzę świat, w 3ds maxie wygląda ok, renderuje się ok, po prostu wszystko jest dobrze.
Po wyeksportowaniu mesha i wrzuceniu do Spacera, okazuje się jednak, że chociaż meshe są dobrze ustawione, to są "odwrócone", po prostu tekstura pokazuje się z drugiej strony.
Co ciekawe, kiedy włączam 3ds'a, to okazuje się, że FAKTYCZNIE niektóre obiekty są odwrócone.
Zauważyłem też, że najczęściej dzieje się tak z kopiowanymi obiektami.
Próbowałem attach, żeby wszystko było "jednością", jednak to i tak nic nie daje. :c
Tutaj render i scr ze Spacera:
RenderSpacerBtw używam do tego 3ds maxa 9(trial) i Exportera by Kerrax