Odwrócone tekstury 2333 2

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 26.07.2009 roku

Wyświetleń 2333

Odpowiedzi 2

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Odwrócone tekstury
2009-07-26, 10:52(Ostatnia zmiana: 2009-07-31, 18:30)
Witojcie, przeglądałem forum ale nic nie znalazłem na ten temat, pwnie dlatego bo może mieć inną nazwę, a ja nie mam pojęcia jaką :c

Zauważyłem "mały" problem z teksturami w moim 3ds'ie.
Otóż kiedy tworzę świat, w 3ds maxie wygląda ok, renderuje się ok, po prostu wszystko jest dobrze.
Po wyeksportowaniu mesha i wrzuceniu do Spacera, okazuje się jednak, że chociaż meshe są dobrze ustawione, to są "odwrócone", po prostu tekstura pokazuje się z drugiej strony.
Co ciekawe, kiedy włączam 3ds'a, to okazuje się, że FAKTYCZNIE niektóre obiekty są odwrócone.
Zauważyłem też, że najczęściej dzieje się tak z kopiowanymi obiektami.
Próbowałem attach, żeby wszystko było "jednością", jednak to i tak nic nie daje. :c

Tutaj render i scr ze Spacera:

Render
Spacer

Btw używam do tego 3ds maxa 9(trial) i Exportera by Kerrax
 

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy
Moim zdaniem, weź spróbuj UVW Mapping :D .... najlepiej i se tam odwróć
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Odwrócone tekstury
#2 2009-07-26, 14:21(Ostatnia zmiana: 2009-07-26, 14:23)
Nie o TEGO TYPU odwrócenie chodzi. =c Tu cały POLYGON się odwraca, choć wygląda jakby sama tekstura,
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry