Zmiana ustawienia voba i coś do dialogów 1788 4

O temacie

Autor Sergio

Zaczęty 8.07.2009 roku

Wyświetleń 1788

Odpowiedzi 4

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
A zatem przedstawię wam moje problemy:

1. Chciałbym obrócić voba (nie chodzi mi o kręcenie nim w poziomie za pomocą c - tylko w pionie), czyli by np. zamienić drabinę na most, chyba wiecie o co chodzi.

2.Potrzebuję zrobić by po jednym dialogu nie dało się odbyć drugiego, jak to zrobić?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ad. 1. klawisze: Insert, home, pageUp, Page Down, end, delete, a tak w ogóle to na tym forum są tutoriale, leniu.
Ad. 1. if !(Npc_KnowsInfo(hero,DIA_dialog)) << chyba takie coś
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Ad. 1. klawisze: Insert, home, pageUp, Page Down, end, delete, a tak w ogóle to na tym forum są tutoriale, leniu.
Ad. 1. if !(Npc_KnowsInfo(hero,DIA_dialog)) << chyba takie coś


Dzięki za odpowiedź 1 ale tej drugiej nie rozumiem, ja nie chcę by dialog pokazywał się po jakimiś dialogu tylko by był po nim nieodostępny
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przecież Dracon napisał:
if !(Npc_KnowsInfo(hero,DIA_dialog))
Przypatrz się dobrze. Jest tam !, który oznacza negację.

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
chyba że , to przepraszam, mój błąd, dzięki za pomoc

Skorzystam z tematu by zadać jeszcze jedno pytanie, a mianowicie: co zrobić by jakiś vob pokazał się w konkretnym miejscu dopiero po dialogu?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry