Przedmiot jak ulu-mulu 2414 3

O temacie

Autor Szamanork

Zaczęty 5.07.2009 roku

Wyświetleń 2414

Odpowiedzi 3

Szamanork

Szamanork

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Witam
Mam problem. Chciałbym aby przedmiot, który stworzę w skryptach miał takie same właściwości jak ulu-mulu a dokładnie aby orkowie mnie nie atakowali podczas gdy ja będę w posiadaniu tego przedmiotu. Jak to zrobić? Z góry dziękuję.
 

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Skopiuj skrypty ULU-MULU i pozmieniaj.
Tak najłatwiej.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
A dokładniej, zrób nową broń  nowym INSTANCE skopjuj skrypt i pozmieniaj w nim odpowiednie rzeczy. Tyle moge ci powiedzieć, bo tyle jest w tym logicznego myślenia, o szczegóły mnie nie pytaj bo nie jestem skrypterem :D
 

zkajo

zkajo

Użytkownicy
posty102
Propsy28
  • Użytkownicy
Oto skrypt którego potrzebujesz:

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// C_OtherIsToleratedEnemy
// =======================
// Stellt fest, ob der feindliche NSC aus irgendwelchen Gründen
// zwar nicht angegriffen, wird.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
func int C_OtherIsToleratedEnemy(var C_NPC slf, var C_NPC oth)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "C_OtherIsToleratedEnemy");

//-------- Orkverfolger --------
if (C_NpcIsOrc(slf))
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "...'self' ist Ork!");

//---- Ulu-Mulu in der Hand ? ----
var C_ITEM weapon;
var int weaponInstance;
weapon = Npc_GetReadiedWeapon(oth);
if (Hlp_IsValidItem(weapon))
{
weaponInstance =Hlp_GetInstanceID(weapon);
PrintDebugString(PD_ZS_DETAIL, "...gezogene Waffe von 'other': ", weapon.name);
if (weaponInstance == UluMulu)
{
PrintDebugNpc(PD_ZS_DETAIL, "...true!");
return TRUE;
};
};

//---- Ulu-Mulu equipped ? ----
weapon = Npc_GetEquippedMeleeWeapon (oth);
if (Hlp_IsValidItem(weapon))
{
weaponInstance =Hlp_GetInstanceID(weapon);
PrintDebugString(PD_ZS_DETAIL, "...equippte Waffe von 'other': ", weapon.name);
if (weaponInstance == UluMulu)
{
PrintDebugNpc(PD_ZS_DETAIL, "...true!");
return TRUE;
};
};
};

PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "...false!");
return FALSE;
};

func void B_TolerateEnemy(var C_NPC slf, var C_NPC oth)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "B_TolerateEnemy");

//-------- Orkverfolger --------
if (C_NpcIsOrc(slf))
&& (Npc_GetDistToNpc(slf,oth) > HAI_DIST_ASSESSTOLERATEDENEMY)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "...'self' ist Ork und nah genug dran!");

var int npcInstance;
npcInstance = Hlp_GetInstanceID(slf);

//-------- Aufreger --------
if (npcInstance == OrcScout)
|| (npcInstance == OrcWarrior1)
|| (npcInstance == OrcWarrior2)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "...'self' ist anderer Ork!");
if !Npc_IsInState(slf, ZS_Upset)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "...'self' noch nicht in ZS_FollowPC");
Npc_ClearAIQueue(slf);
AI_StandUp (slf);
AI_StartState (slf, ZS_Upset, 1, "");
};
}

//-------- Verfolger --------
else if (npcInstance == OrcWarrior3)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "...'self' ist Ork Tempelkrieger!");
if !Npc_IsInState(slf, ZS_FollowPC)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL, "...'self' noch nicht in ZS_FollowPC");
Npc_ClearAIQueue(slf);
AI_StandUp (slf);
AI_StartState (slf, ZS_FollowPC, 1, "");
};
};
};
};

Znajduje się on w: C_functions.d
Nie będę mówił gdzie go szukać, ctrl+f powinno pomóc. Jak widzisz sam skrypt broni ulu-mulu nie wystarczy. Radze się zapoznać z tym skryptem, popróbuj, bo nikt ci na ręce nic nie da. Powodzenia  :D
 
Moje gg: 8169289


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry