Muszkiet i krasnal 4483 13

O temacie

Autor Drake

Zaczęty 4.07.2009 roku

Wyświetleń 4483

Odpowiedzi 13

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Witam.Zrobiłem sobie model muszkietu a także kuli,żeby było czym strzelać xD i teraz moje pytania:

1.Ten muszkiet to przerobiony model kuszy a kula to przerobiony bełt.Jak zrobić żeby muszkiet strzelał kulami a nie bełtami?
2.Jak już mój muszkiet będzie strzelał kulami to by się przydały te wszystkie efekty strzału jak na fimach:)ten dzwięk strzału,dym.Wiecie o co chodzi.I jak to zrobić?

A teraz o krasnalu.Mój żeby było poważniej krasnolud a nie krasnal:P gdy siada,je czy się kładzie do wyra to tak się zapada pod ziemie.Do skryptu w visual dodałem to:

[codebox]Mdl_SetModelScale(self, 0.8, 0.8, 0.8);[/codebox]

I gdyby nie to zapadanie to by było ok.I oczywiście moje pytanie:P co z tym zrobić?
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica

Gother

Muszkiet i krasnal
#1 2009-07-04, 14:05(Ostatnia zmiana: 2009-07-04, 14:08)
Cytuj
Ten muszkiet to przerobiony model kuszy a kula to przerobiony bełt.Jak zrobić żeby muszkiet strzelał kulami a nie bełtami?

1. Plik 'ranged_weapons'
2. Skrypt twojego muszkietu
3. Opcja munition ma wyglądać tak:
 munition         =   instancekuli;
4. Kule dopisujesz jako amunicję (taką samą jak stzały czy bełty) w pliku ranged_weapons

Cytuj
Jak już mój muszkiet będzie strzelał kulami to by się przydały te wszystkie efekty strzału jak na fimach:)ten dzwięk strzału,dym.Wiecie o co chodzi.I jak to zrobić?
Najłatwiej będzie podmienić pliki z dźwiękiem. Choć są inne sposoby. Trudniejsze.

Cytuj
A teraz o krasnalu.Mój żeby było poważniej krasnolud a nie krasnal:P gdy siada,je czy się kładzie do wyra to tak się zapada pod ziemie.
A to już tak jest gdy majstruje się przy setmodelscale
 

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Zrobiłem,a właściwie skopiowałem skrypt kuszy i zamieniłem na mój muszkiet.Wkleiłem mój muszkiet.3ds do Meshes/Items/Rw_bows i kule też tam ale w skrypcie tej kuszy stoi:

[codebox]visual ="ItRwCrossbow4.mms";[/codebox]

Mms?!Co mam tam wpisać?ten plik mms mojego muszietu się gdzieś stworzył?mam go zrobić?
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
W tym nawiasie powinna znajdować się nazwa twojego muszkietu w formacie 3ds np. muszkiet.3ds
 

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Ok,ale mam problem z wielkością muszietu.Jak go w Gothicu przyzwe kodem to jest mniejszy od chrząszcza.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica

Gother

Muszkiet i krasnal
#5 2009-07-05, 18:05(Ostatnia zmiana: 2009-07-05, 18:06)
A co ma do tego visual ="ItRwCrossbow4.mms";  ??
Zeskaluj model przy pomocy programu do edycji 3D typu 3ds max
 

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Nie pomogło.Ja modeluje w blenderze ale gdy exportuje go do 3ds to muszkiet wraca do swoich małych rozmiarów.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Musisz go zrobić gigantycznego(w blenderze), aby był rozmiarów, jakie sobie wymarzysz.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Zrobiłem jak mi doradziłeś i teraz jest gigantyczny ale w Gothicu!ledwo się mieści na placu wymian.A co ciekawe:w blenderze wraca do swoich maluśkich rozmiarów dlatego powiększam go ale mniej niż przedtem,i on dalej wraca do swoich maluśkich rozmiarów(w blenderze)a w gothicu dalej jest wielki.
 

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Odświeżam.Co mam z tym zrobić?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Muszkiet i krasnal
#10 2009-07-08, 16:37(Ostatnia zmiana: 2009-07-08, 16:44)
Nadpisujesz plik? Może spróbuj zapisać pod inną nazwą.
EDIT:200 post :D
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Zwiększyłem go tak żę powinno być dobrze,zapisałem pod inną nazwą i i teraz znowu jest mały jak chrząszcz :)
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica

Gother

Muszkiet i krasnal
#12 2009-07-09, 19:08(Ostatnia zmiana: 2009-07-09, 19:08)
Też miałem ten problem. Wiesz co zrobiłem? A rzuciłem tą robotę w cholerę.

Ten muszkiet powinien być ok
http://www.worldofgothic.de/modifikation/m...&fileID=220
 

Drake

Drake

Użytkownicy
posty93
Propsy3
  • Użytkownicy
Dzięki.To tyle co do muszkietu.A krasnolud?jest na to jakaś rada?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry