[Gothic I] Problemy z piecem 2141 5

O temacie

Autor muttley

Zaczęty 29.06.2009 roku

Wyświetleń 2141

Odpowiedzi 5

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Witam,

robię skrypt zaawansowanego kowalstwa - dodaje tam różne "czynniki modyfikujące" itd., mam już prosty skrypt ale mam problem - ustawiłem tak mój piecyk (ogień w kuźni chyba się to zwało).



Mam problem - po rozpoczęciu rozgrzewania stali nie pojawiają się opcje dialogowe (skrypty reparsowane wiele razy). Skrypt robiłem na podstawie kowalstwa z Gothic II

var int zwyklastal;
var int mieszanastal;
var int podgrzewanie;

//*******************************************************
// PiecWeapon Dialog abbrechen
//*******************************************************
INSTANCE PC_PiecWeapon_End (C_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = PC_PiecWeapon_End_Condition;
information = PC_PiecWeapon_End_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT PC_PiecWeapon_End_Condition ()
{
return 1;
};

FUNC VOID PC_PiecWeapon_End_Info()
{
CreateInvItems (self, ItMiSwordRaw,1);
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
mieszanastal = FALSE;
zwyklastal = FALSE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_CommonPieczenie (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = PC_CommonPieczenie_Condition;
information = PC_CommonPieczenie_Info;
permanent = TRUE;
description = "Rozgrzej stal";
};

FUNC INT PC_CommonPieczenie_Condition()
{
if (zwyklastal == FALSE)
&& (mieszanastal == FALSE)
{
return 1;
};
};

FUNC VOID PC_CommonPieczenie_Info ()
{
zwyklastal = TRUE;
};

//*******************************************************
INSTANCE PC_CommonPieczenieBACK (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
nr = 99;
condition = PC_CommonPieczenieBACK_Condition;
information = PC_CommonPieczenieBACK_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_BACK;
};
FUNC INT PC_CommonPieczenieBACK_Condition()
{
if (zwyklastal == TRUE)
&& (mieszanastal == FALSE)
{
return 1;
};
};

FUNC VOID PC_CommonPieczenieBACK_Info ()
{
zwyklastal = FALSE;
};

//*******************************************************
INSTANCE PC_Podgrzej_Stal (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = PC_Podgrzej_Stal_Condition;
information = PC_Podgrzej_Stal_Info;
permanent = TRUE;
description = "Rozgrzej stal";
};

FUNC INT PC_Podgrzej_Stal_Condition()
{
if (podgrzewanie == TRUE)
&& (zwyklastal == TRUE)
{
return 1;
};
};

FUNC VOID PC_Podgrzej_Stal_Info ()
{
CreateInvItems (hero, ItMi_zwykla_stal_hot,  1);
Print ("Rozgrzałeś stal");

B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
zwyklastal = FALSE;
};

Tu skrypcik.
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
w spacerze musisz dialogi odnowić.taturtial jest co i jak.w jednym z okienek robisz,aktualizuj a potem zapisz(wcześniej usuń pliki ou.bin i jeszcze jeden co z nimjest,nie pamietam nazw a gothica 2 musialem odinstalowac go) potem skompiluj gothic.src i bedziesz mial wszysttko,a raczej powinienes jesli skrypt jest dobry,a akurat tego ci nie powiem bo zabardzo na monologach sie nie znam
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
A gdzie wrzuciłeś ten plik z tym monologiem? (do jakiego folderu)
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
I czemu nie ma tego dialogu z    
       var C_Npc her;
   var C_Npc rock;
   her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
   rock = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);
   MONOLOG=KOWAL;
   if((Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(her)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(rock)))
   {
      self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = TRUE;
      AI_ProcessInfos(her);
   };

I powinno byc to nazwane wlasnie PIEC, podobnie jak nazwa skryptu PIEC
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy

muttley

[Gothic I] Problemy z piecem
#4 2009-06-30, 14:02(Ostatnia zmiana: 2009-07-10, 10:02)
@Kazzam
Wiem jak reparsować skrypty :>

@Tanner
Events ;)

@Jurigag
Jedyna rozsądna odpowiedź - zwróciłeś mi uwagę na tą część, przerobiłem nieco od sleepabit (spanko).

@Topic
Mam tylko jeden problem - po udanym kowalstwie zostaje item w postaci kolejnej "fazy" kowalstwa, np. mam rozgrzany kawałek rudy (własny item, który miał być) oraz rozgrzaną stal (stworzyła się sama), jak się pozbyć tej stali, próbowałem umieścić Npc_RemoveInvItems (ItmiSwordRawHot, 1); po skończeniu skryptu ale niestety nie podziałało.

Odświeżam
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Odświeżam
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry