[spacer] Skalowanie mesha 4099 5

O temacie

Autor Sick

Zaczęty 9.02.2008 roku

Wyświetleń 4099

Odpowiedzi 5

Sick

Sick

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
w jaki sposob powiekszyc mesha w swiecie ? jak powiekszylem plik 3ds w 3dsmaxie nic to nie dalo rowniez opcja vobFarClipZScale nic nie daje jak powiekszam (jest scale to myslalem ze cos moze o skale chodzi ( ; )
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty447
Propsy255
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
W 3ds max. Jeśli potem jest w grze takiej samej wielkości to najprościej będzie jeśli oprócz powiększonego obiektu wrzucisz do maxa jakiś inny z Gothica, którego skali nie zmienisz. Program uzna go jako punkt odniesienia.
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
http://images24.fotosik.pl/155/c32752388595b41f.jpg i jeszcze ustaw sobie w 3d maxie w customize-> unit setup na metry, będziesz mógł łatwiej robić modele z odpowiednią wielkością
 

Sick

Sick

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
w 3dsmaxie na poziomie podstawowym jestem obeznany wiec wiem co odpowiada za powiekzanie :P  @Gother wstawilem sobie dla przykladu lozko i moj 'domek' byl duzo wiekszy niz lozko (bo o to chodzi)  wexportowalem sobie nadpisalem na poprzedni 3ds i dalej ma ten sam rozmiar ;c moze w spacerze da sie jakos powiekszyc ?
 

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy
jak chcesz powiększyć w 3ds max to to zrób skalując ale usuń mesh w folderze compiled [ o tej nazwie jaką mu dałeś ]
 

Sick

Sick

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

Sick

[spacer] Skalowanie mesha
#5 2008-02-10, 18:23(Ostatnia zmiana: 2008-02-10, 18:31)
chyba nie ma takiej potrzeby bo robie nowe poprostu, a jak w spacerze zaznaczyc wszystkie poligony mesha ? otwiram mojego mesha wyprodukowanego w 3dsmaxie kompiluje all zeby ladnie bylo, texturowac wiem jak tylko nie wiem jak wszydtkie poligony mojego obiektu zaznaczyc bo pojedynczo przez f3 celowaniem to mozna sie zatyrac, rozciaganie myszli nie dziala wiec nie wiem jak ;c nowego topica nie zakladam bo to zbyt duza drobnostka na to

=== edit ====
w sumie troche sie pospieszylem z pytaniem, poprostu zaladowalem tak jak wposmialem obrazek w spacerze i ta standardowa texutre w katalogu [thrash] w materialsach podmienilem na moja i sie ladnie zamapowalo ;f zgodnie z tym jak zrobilem siatke mapowania w 3dsmaxie, no ale moze isntieje jakis pewniejszy spoosb ? =] bo to sie wydaje taki nie pro spos xd
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry