Co nie tak z monologiem? 3191 4

O temacie

Autor Jurigag

Zaczęty 19.05.2009 roku

Wyświetleń 3191

Odpowiedzi 4

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
[codebox]
//Wydobywanie Rudy by Juri
func void ore()
{
   self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
   PrintScreen("Udało ci się wydobyć rudę!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
};

func void no_ore()
{
   self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
   PrintScreen("Nie udało ci się nic wydobyć!.",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
};

func void oreabit_s1()
{
   if(Npc_IsPlayer(self))
   {
      self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = TRUE;
      AI_ProcessInfos(self);
   };
};

instance NOORE1(C_Info)
{   
   npc = PC_Hero;
   nr = 999;
   condition = noore1_condition;
   information = noore1_info;
   important = 0;
   permanent = 1;
   description = "Nie potrafisz wydobywać rudy!.";
};

func int noore1_condition()
{
   if (ORE_LERNED == FALSE)
   {
      return 1
   };
};

func void noore1_info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
   self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
};

instance noORE(C_Info)
{
   npc = PC_Hero;
   nr = 999;
   condition = noore_condition;
   information = noore_info;
   important = 0;
   permanent = 1;
   description = "Nie kop.";
};

func int noore_condition()
{
   if (ORE_LERNED == TRUE)
   {
      return (monolog==m_sleep);
   };
};

func void noore_info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
   self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
};

instance ore1(C_Info)
{
   npc = PC_Hero;
   condition = ore1_condition;
   information = ore1_info;
   important = 0;
   permanent = 1;
   description = "Wydobywaj rudę";
};

func int ore1_condition()
{
   if (ORE_LERNED == TRUE)
   {
      return 1;
   };
};

func int ore1_info()
{
   var int ORE_SUC;
   ZMIENNA1 = 1;
   ZMIENNA2 = 1;
   ORE_SUC = Hlp_Random(ZMIENNA1);
   if (ORE_SUC=0)
   {
      CreateInvItems(hero,ItMiNugget,ZMIENNA2);
      ore();
   }
   else
   {
      AI_StopProcessInfos (self);
      no_ore();
   };
};
[/codebox]

Problem polega na tym iż dodaje mi tu skrypt spania w grze(lol?) oraz wogóle nic nie wydobywa mimo że jest tylko jedna szansa i powinno ciągle wydobywać......
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Poradziłem se, trochę babrania było ale trza było dodać po prostu w condition spania i mojego monologu odpowiednie if itp itd teraz jedynie mam inne pytanie czy w Hlp_Random(Zmienna) jest mozliwe?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dobra już sobie ze wszystkim poradziłem jednak skrypt z 2x dłuższy jest zrobiłem po prostu tak, jakby ktos miał podobny problem:

[codebox]
   if (x=1)
   {
   ORE_SUC = Hlp_Random(1);
   }
   else if (x=2)
   {
   ORE_SUC = Hlp_Random(2);
   }
   else if (x=3)
   {
   ORE_SUC = Hlp_Random(3);
   }
   else if (x=4)
   {
   ORE_SUC = Hlp_Random(4);
   }
   else if (x=5)
   {
   ORE_SUC = Hlp_Random(5);
   }
   else if (x=6)
   {
   ORE_SUC = Hlp_Random(6);
   }
   else if (x=7)
   {
   ORE_SUC = Hlp_Random(7);
   }
   else if (x=8)
   {
   ORE_SUC = Hlp_Random(8);
   }
   else if (x=9)
   {
   ORE_SUC = Hlp_Random(9);
   }
   else if (x=10)
   {
   ORE_SUC = Hlp_Random(10);
   }
[/codebox]
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
if (x=1)
{
ORE_SUC = Hlp_Random(1);
}
else if (x=2)
{
ORE_SUC = Hlp_Random(2);
}
else if (x=3)
{
ORE_SUC = Hlp_Random(3);
}
else if (x=4)
{
ORE_SUC = Hlp_Random(4);
}
else if (x=5)
{
ORE_SUC = Hlp_Random(5);
}
else if (x=6)
{
ORE_SUC = Hlp_Random(6);
}
else if (x=7)
{
ORE_SUC = Hlp_Random(7);
}
else if (x=8)
{
ORE_SUC = Hlp_Random(8);
}
else if (x=9)
{
ORE_SUC = Hlp_Random(9);
}
else if (x=10)
{
ORE_SUC = Hlp_Random(10);
}
Co to właściwie robi?

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

Co nie tak z monologiem?
#4 2009-05-19, 18:09(Ostatnia zmiana: 2009-05-19, 18:10)
W zależności od x, tyle będzie możliwości losowania i inna zmienna ORE_SUC będzie :lol2:  Robię to do monologu kopania rudy, ale już zmeniłem, ale prawde mówiąć wytkałeś mi mój błąd, bo tera wszędzie mam ORE_SUC = Hlp_Random(10) wstawione, a wystarczy takie jedno :lol2:
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry