Potwory i muzyka 3761 8

O temacie

Autor Sergio

Zaczęty 16.05.2009 roku

Wyświetleń 3761

Odpowiedzi 8

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu

Sergio

Potwory i muzyka
2009-05-16, 20:10(Ostatnia zmiana: 2009-05-17, 17:01)
Chciałbym stworzyć bardzo ciekawą modyfikację, mam już ciekawy plan i wiem wszystko prócz 4 rzeczy, bardzo proszę o pomoc:

Problem1:

Powiększam potwora ale ten cały czas ma takie pole ataku jak jego normalna wersja, widać go z takiej samej odległości i trzeba podejść mu niemalże pod nogi by zadać cios (a czasami nawet i to nie wystarczy). Nie wiecie może jak dostosować jego wielkość do innych czynności?

Problem2:
 
Chciałbym przenieść muzykę z pewnej gry do Gothica, ta gra nie należy do serii Gothic a ja chciałbym by było ją słychać cały czas (czyli jako ogólną muzykę do gry a nie aktualną tylko w kilku miejscach).

Problem3:

Pomyślałem sobie że fajnie byłoby zobaczyć w Gothicu zupełnie nowe potworki wzięte z innej gry, niestety nie wiem czy to możliwe, jeżeli tak to napiszcie proszę jak to zrobić.

Problem4:

Co trzeba zrobić by po rozmowie z jakimś NPC bohater otrzymywał np. +100 do maxymalnych punktów życia?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Proszę o odpowiedź, czyżby nikt nie wiedział?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

Potwory i muzyka
#2 2009-05-18, 17:08(Ostatnia zmiana: 2009-05-18, 17:18)
4 Problem akurat łatwy do rozwiązania xD



Dodajesz to-Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS_MAX,100); po dialogu z npcem, czyli np:

FUNC VOID  DIA_Kopacz_hello_info()
{
    AI_Output (self, other,"DIA_Kopacz_hello_1_01"); //No jasne
    AI_Output (other,self,"DIA_Kopacz_hello_1_02"); //Dzięki
    Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS_MAX,100);
};

Co do reszty to nie wiem xD
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica

Gother

Potwory i muzyka
#3 2009-05-18, 17:30(Ostatnia zmiana: 2009-05-18, 17:32)
Problem 1:
Było coś takiego, ale nie pamiętam co i jak choć przecież z tym kombinowałem.

Problem2:
Przekonwertuj muzykę do formatu sgt. Gdzieś tu jest, zdaje mi się, link do ruskiego programu, który służy do tego celu.

Problem 3:
Naucz się najpierw dodawać animacje do gry. Jak to opanujesz wtedy pytaj. Do pisania obszernych tutoriali aktualnie nie ma chętnych.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Potwory i muzyka
#4 2009-05-18, 17:33(Ostatnia zmiana: 2009-05-18, 17:36)
Problem 3:
Cytuj
Pomyślałem sobie że fajnie byłoby zobaczyć w Gothicu zupełnie nowe potworki wzięte z innej gry, niestety nie wiem czy to możliwe, jeżeli tak to napiszcie proszę jak to zrobić.

Możliwe. Piszesz skrypt, kopiujesz animacje w *.asc oraz model *.3ds do plików gothica. Ustawiasz na freepointach. Powinno śmigać.

EDIT: @up: Spóźniony....
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica

Gother

Potwory i muzyka
#5 2009-05-18, 17:36(Ostatnia zmiana: 2009-05-18, 17:40)
Cytuj
Możliwe. Piszesz skrypt, kopiujesz animacje w *.asc oraz model *.3ds do plików gothica. Ustawiasz na freepointach. Powinno śmigać.
Nie będzie śmigać. Jeszcze plik mds, w którym zawrze się... eee z takich lakonicznych instrukcji i tak nic nie zrozumiesz. Problem 3 zasługuje na oddzielny temat, a może nawet na konsultacje przez gg.
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
ok, dzięki za odpowiedzi, spróbuję wszystkiego co napisaliście
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
2 i 3 - Można to zrobić bez większych problemów ( w teorii ), ale czy to nie jest łamanie praw autorskich ?
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
raczej nie, przecież to będą co najwyżej dwa potworki i 4 utwory
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry