Konwerter .3ds do .asc , Zen z G1 w G2 - czy istnieją/są możliwe? 3532 5

O temacie

Autor Miszcz

Zaczęty 3.05.2009 roku

Wyświetleń 3532

Odpowiedzi 5

Miszcz

Miszcz

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
To znowu ja! Przybywam by po raz kolejny spamować na forum xD Mam małe pytanie:
Czy istnieje konwerter by z formatu .3ds mógł zrobić format .asc? Chciałbym dodać do Gothica własny model pancerza, ale brakuje mi pliku z tym właśnie rozszerzeniem. I czy gdy już będę miał tą zbroję w formacie .asc to czy będę musiał posiadać odpowiednią animację do tej zbroi?
Drugie pytanie: Czy istnieje program, który skopiował by świat znany nam z Gothica 1 do drugiej części owej gry, zachowując przy tym waypointy i voby?
Trzecie pytanie (:P ,): Czy można skompilować Zena do formatu 3ds, zmienić kilka tekstur i z powrotem skompilować do formatu .zen?
I kolejne, czwarte pytanie: Jak dodać do Spacera własne tekstury? Nie widziałem nigdzie tutoriali (dziś był męczący dzień więc może nie widziałem xD) a chciałbym okryć teksturami mój nowy hełm dodany do Gothica.
To by było chyba na tyle. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :D
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
1. Tak to 3ds max z pluginem do .asc lub wersje chyba 4-5, zbroje to chyba static .asc, więc animację chyba są zbędne.
2. Jest taki, nazywa się "ZEN Converter", niestety, nie weim jak się go obsługuje.
3. Tak, można.
4. Przykro mi, ale nie wiem.
 

Miszcz

Miszcz

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
1. A innych programów nie ma? :P , Bo bardzo chciałbym zobaczyć efekty.
2. Dzięki.
3. A jak? xD
4. Czekam na kolejne odpowiedzi :D
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
3. Otwierasz w Spacerze plik .ZEN klikasz na kompile tam zaznaczasz ocpję eitormode, zmieniasz te kilka tekstur, zapisujesz plik jako .3ds . Otwierasz znów plik .ZEN i w którymś panelu masz liste Vobów, Mobów itd. itp. i tam masz też śwait klikas zna to i w polu "visual" podajesz swój 3ds. kompilujesz świat normalnie, NIE zaznaczaj tym razem editormode. To tlye, tekstury powinny być zmienione. A i jeszcze plik 3ds musi być w folderze: Gł folder Gothica/_Work/Data/Meshes/Level
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do czwartego pytania:
1. Otwierasz mesh lub zen.
2. Wybierasz Świat -> kompiluj świat.
3. Zaznaczasz opcję editmode (teksturowanie).
4. Klikasz dodaj jak na screenie poniżej.
http://i39.tinypic.com/e8rcm0.jpg
Po tym wyskoczy ci odpowiednie okienko i jak zauważysz tekstura ma być w formacie .tga
:P
 

Miszcz

Miszcz

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Hmm... Czyli dobrze myślałem xD Ale gdy chcę dodać własną teksturę, wybieram ją w formacie .tga i wyskakuje błąd "Acces violation" ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry