if (nastepny_dzien!= Wld_GetDay())
{
return true;
};
Ten kodzik dosłownie oznacza, że JEŚLI dzisiaj jest inny dzień aniżeli w dniu zapisania dnia - wtedy...
Można też zrobić JEŚLI dzisiejszy dzień jest WIĘKSZY od tego zapisanego w zmiennej, czyli:
if (nastepny_dzien < Wld_GetDay())
{
return true;
};
Jeśli już brniemy w ten temat to można jeszcze ustalić ILE DNI PO zapisaniu aktualnego dnia w zmiennej możemy rozmawiać na dany temat, np:
if (nastepny_dzien + 3 <= Wld_GetDay())
{
return true;
};
W tym wypadku możemy gadać po upłynięciu TRZECH DNI
A co mi tam

- next możliwość:
if (nastepny_dzien + 1 == Wld_GetDay())
{
return true;
};
W tym wypadku możemy gadać TYLKO NASTĘPNEGO DNIA po zapisaniu aktualnego dnia w zmiennej - za 2 dni dialog będzie już nieaktywny.
To takie małe przypomnieniem - mam nadzieje, że nikt się nie obrazi