Tworzenie notatek w dzienniku 4485 11

O temacie

Autor Tanner

Zaczęty 29.03.2009 roku

Wyświetleń 4485

Odpowiedzi 11

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy

Tanner

Tworzenie notatek w dzienniku
2009-03-29, 21:19(Ostatnia zmiana: 2009-03-29, 21:20)
Darmon_Zutaten = LOG_RUNNING;

Log_CreateTopic(CH1_Darmonquest, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_Darmonquest, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( CH1_Darmonquest, "Darmon, Mag Czarnego Ognia poprosił mnie, abym przyniósł mu 150 bryłek rudy. Mówi, że dostanę za to magiczną zbroję.");

To jest przykład z poradnika o zapisywaniu notatek w dzienniku. Niech ktoś wytłumaczy dlaczego jest Darmon_Zutaten = LOG_RUNNING; jeżeli instancja dialogowa to DIA_Darmon_Zutaten?

PS: aha i jeszcze dlaczego u mnie wywala błąd przy reparsowaniu 'expected '(' przy tej samej linijce?
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Darmon_Zutaten to stała (chyba stała :P ), którą określa się w osobnym pliku. Nazwa jest tylko i wyłącznie wymysłem autora. Dialog może mieć nazwę DIA_jajco, a wpis Klotz i będzie działać.

Cytuj
PS: aha i jeszcze dlaczego u mnie wywala błąd przy reparsowaniu 'expected '(' przy tej samej linijce?
Musisz gdzieś wstawić znak "(".
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy

Tanner

Tworzenie notatek w dzienniku
#2 2009-03-29, 21:28(Ostatnia zmiana: 2009-03-29, 21:29)
No właśnie nie wiem gdzie wstawić ten znak '(' ,niby linii Darmon_Zutaten = LOG_RUNNING;  alenie wiem gdzie.


a wyskakuje też błąd wrong type CH1tu_npcKO chociaż to wcześniej wpisałem do pliku Log_Constants.d
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Cytuj
No właśnie nie wiem gdzie wstawić ten znak '(' ,niby linii Darmon_Zutaten = LOG_RUNNING; alenie wiem gdzie.
Podaj tego skryptu jeszcze 5 linijek w górę i w dół.

Cytuj
a wyskakuje też błąd Unknown identifier CH1tu_npcKO chociaż to wcześniej wpisałem do pliku Log_Constants.d
Tutaj też pokaż odpowiednie fragmenty skryptów :P .
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy

Tanner

Tworzenie notatek w dzienniku
#4 2009-03-29, 21:33(Ostatnia zmiana: 2009-03-29, 21:35)
1) FUNC VOID DIA_SCARGUARD2_OK()
{
AI_Output (other, self,"DIA_SCARGUARD2_OK_15_07"); //Nie ma problemu, zaraz wracam z posiłkiem.
Info_ClearChoices (DIA_SCARGUARD2_ODP3);
  DIA_SCARGUARD2_OK   =  LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (CH1_ScarGuard2KO, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (CH1_ScarGuard2KO, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (CH1_ScarGuard2KO, "Mam przynieść jakiemuś strażnikowi koło zawalonej kowalni 5 usmarzonych kawałków mięsa.");
};

2) //---------------------------------------------------------------------
// KAPITEL 1
//---------------------------------------------------------------------
// Aufnahme Altes Lager
const string CH1_MordragKO = "Zadanie od Thorusa";
const string CH1_ScarGuard2KO = "Wymuszone zadanie";
const string CH1_JoinOC = "Przyjęcie do Starego Obozu";
const string CH1_SnafsRecipe = "Przepis Snafa";
const string CH1_LostNek = "Zaginiony Strażnik";
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444

Retsked

Tworzenie notatek w dzienniku
#5 2009-03-29, 21:45(Ostatnia zmiana: 2009-03-29, 21:46)
Ja nigdy nie wpisuję tylko wielkimi literami :P .

DIA_SCARGUARD2_OK   =  LOG_RUNNING;
zmień na:

CH1_ScarGuard2KO   =  LOG_RUNNING;
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
Teraz wyskakuje wrong type : LOG_RUNNING
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
W G2 ja inaczej to załatwiam. Nie robię tak, jak w oryginalnych skryptach, ale tak, jak w G1.
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy
a za co dokładnie odpowiada ta linijka CH1_ScarGuard2KO    =   LOG_RUNNING; ? ? ? ?
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Nie mam pojęcia. Ja takiego czegoś w ogóle nie używam. Wszystkie wpisy w GerranHeart opierają się na tym:

Log_CreateTopic (TOPIC_Straznik,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Straznik,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Straznik,"Od kapitana dowiedziałem się, że strażnik przy bramie ma do mnie jakąś sprawę. Ponoć jest to bardzo pilne...");
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W Log_Constans.d dodaj linijkę np.
//---------------------------------------------------------------------
// KAPITEL 1
//---------------------------------------------------------------------
// Aufnahme Altes Lager
const string CH1_QUEST  = "Nowy Quest";
const string CH1_MordragKO = "Zadanie od Thorusa";
const string CH1_JoinOC = "Przyjęcie do Starego Obozu";
const string CH1_SnafsRecipe = "Przepis Snafa";
const string CH1_LostNek = "Zaginiony Strażnik";

W dialogu daj (na rozpoczęcie questa)
            AI_Output (other, self,"DIA_gredor_quest_15_00"); //...
AI_Output (self, other,"DIA_gredor_quest_10_01"); //.....
AI_Output (self, other,"DIA_gredor_quest_10_02"); //.......
AI_Output (other, self,"DIA_gredor_quest_15_03"); //...
AI_Output (self, other,"DIA_gredor_quest_10_04"); //.................
AI_Output (self, other,"DIA_gredor_quest_10_05"); //........
AI_Output (other, self,"DIA_gredor_quest_10_06"); //........
Log_CreateTopic(CH1_QUEST,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_QUEST,LOG_RUNNING);
B_LogEntry(CH1_QUEST,"........................");
AI_StopProcessInfos(self);

w innym dialogu jako kontynuacja questa (nowe zapisy do questa)
AI_Output (self, other,"DIA_FERALD_quest_15_00"); //.......
   AI_Output (other, self,"DIA_FERALD_quest_13_01"); //.......
AI_Output (self, other,"DIA_FERALD_quest_13_02"); //..............
AI_Output (self, other,"DIA_FERALD_quest_13_04"); //......
AI_Output (other, self,"DIA_FERALD_quest_13_05"); //...........
AI_Output (self, other,"DIA_FERALD_quest_13_06"); //..............
AI_Output (self, other,"DIA_FERALD_quest_13_07"); //...............
AI_Output (other, self,"DIA_FERALD_quest_13_08"); //.............
AI_Output (self, other,"DIA_FERALD_quest_13_09"); //.........
B_LogEntry (CH1_QUEST, "....................");

i aby zakończyć questa w dialogu należy wpisać
AI_Output (other, self,"DIA_GRD_gredor_qcomplete_15_00"); //..........
AI_Output (self, other,"DIA_GRD_gredor_qcomplete_10_01"); //...........
AI_Output (other, self,"DIA_GRD_gredor_qcomplete_15_02"); //..........
AI_Output (self, other,"DIA_GRD_gredor_qcomplete_10_03"); //.........
Log_SetTopicStatus(CH1_QUEST,LOG_SUCCESS);
B_LogEntry(CH1_QUEST,".....");

Teraz tak jeszcze w skrócie:
Log_CreateTopic(CH1_QUEST,LOG_MISSION); - Tworzy questa w dzienniku (nazwa)
Log_SetTopicStatus(CH1_QUEST,LOG_RUNNING); -Tworzy questa w grze
B_LogEntry(CH1_QUEST,"........................"); - Tworzy zapiski w dzienniku dotyczące questa
Log_SetTopicStatus(CH1_QUEST,LOG_SUCCESS); - Zakończnie questa (zaliczone misje)
 

Tanner

Tanner

Użytkownicy
posty83
  • Użytkownicy

Tanner

Tworzenie notatek w dzienniku
#11 2009-03-31, 12:02(Ostatnia zmiana: 2009-03-31, 17:06)
No dzięki teraz działa,

żeby nie tworzyć nowego topica: co trzeba wpisać jeżeli chcemy żeby przy wchodzeniu do obozu strażnik dawał nam 1 ostrzeżenie a potem zabijał? patrzyłem przy strażniku przy wejściu do zamku (obok thorusa) ale tam jest to dziwnie rozpisane i nie wiem które dane przepisać a które zmienić.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry