Ministerium 41177 118

O temacie

Autor Dante

Zaczęty 6.03.2009 roku

Wyświetleń 41177

Odpowiedzi 118

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy
Hej,
Ukończyłem kolejny kawałek terenu (mapy). Poniżej zdjęcia z gry na dzień dzisiejszy:










Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Tekstury roślinności strasznie słabe
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Podbijam, zmień im teksturki.

Poza tym wygląda nieźle, coś nowego, a nie cały czas ten sam gothic.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
No niestety nie wygląda to na ogół zbyt dobrze ale super, że robisz coś niezależnie i do tego samemu. Nawet jak nic z tego nie wyjdzie to nauczyłeś i nauczysz się mnóstwa nowych rzeczy także nie będzie to czas stracony.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Tekstury roślinności strasznie słabe
Nie oczekujcie od niego też, że wszystko będzie naj. Trudno być naraz level designerem, grafikiem, programistą i kimś tam jeszcze...

W każdym razie życzę autorowi powodzenia w dalszych pracach. :)

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy
hej,
dzięki za spostrzeżenia. Teraz tekstury roślinności (liście) mają przypisane detail mape, zarówno diffuse jak i normal, oraz specjalne cieniowanie roślinności dostępne w najnowszej wersji silnika. Jednaj mój stary laptop nie jest w stanie obsłużyć nawet połowy efektów, więc zdjęcia i film muszą na chwilę obecną być jakości niskiej/średniej.
A oto eksperyment z mgłą + ambient occlusion + efekt nocy (średnia jakość, brak efektów)

flim #03


.

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy
przesylam czesc mapy z poprawioną jakoscia tekstor oraz roznymi efektami (hdr, aa, bump mapa 16, ambient acclusion, shader map 2048), wrazenie powinno byc lepsze w porownaniu z poprzednimi obrazami.




Kaaz

Kaaz

Użytkownicy
posty101
  • Użytkownicy
Mi się tam bardzo podoba, zawsze coś innego. Trawa wygląda trochę dziwnie, ma tak jakby 1 kolor żadnych innych kolorów zieleni (tylko1) żadnych innych odcieni,  ogólnie i tak podziwiam to że robisz coś innego :lol:
 
Life Is Brutal....


V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
No roślinność już lepiej, ale ta trawa jest słaba.
Reszta wygląda naprawdę nieźle, na silniki gothica nie byłoby szansy osiągnąć czegoś takiego.
Powodzenia:)
 

LordSmarkula

LordSmarkula

Użytkownicy
posty141
Propsy1
  • Użytkownicy
Screen mi się bardzo podoba, ale te aloesowo podobne roślinki psują trochę ostateczny efekt.
 
Ludzie zamienili religię na telewizję. Teraz telewizja daje lepsze efekty w manipulowaniu ludźmi.



Znakiem bogatej młodzieży nie wiedzącej co zrobić z pieniędzmi nie powinien być banan, a nadgryzione jabłuszko.

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy
New Area




Uploaded with ImageShack.us

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
straszne te góry
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
te dzrzewa z prawej strony zbyt jaskrawe i tekstura  budynku imo nijaka
poza tym  :ok:

Dante

Dante

Użytkownicy
posty36
Propsy37
  • Użytkownicy
Góry straszną kształtem czy teksturą [czy obiema]?
Zważcie proszę że to grafika medium / low - nie starajcie się nawet porównywać tego do wiedzimina czy skyrima bo wiem jaka będzie odpowiedź :D

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Góry straszną kształtem czy teksturą [czy obiema]?
Zważcie proszę że to grafika medium / low - nie starajcie się nawet porównywać tego do wiedzimina czy skyrima bo wiem jaka będzie odpowiedź :D
Kształtem, tekstury wcale nie odstają tak reszty. I gdzie tam Wiedźmin. Lepsze góry widziałem nawet w Morrowind.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Fakt, góry wypadałoby poprawić.
 
Комиссар RBT

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nawet w gothiczku są lepsze góry :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Werewolf, podbijam.
Pozatym tekstóry są zbyt jaskrawe. Grafika bordzo fajna ale dla czego robisz wszystko jak w Gothicu, gracze nie chcą kolejny raz przechodzić tej szęści starej serii ale zagrać w nową przyjemną grę.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Reverse - To kiedyś był mod do Gothic.
Dante - Nie będę powtarzał tego co wszyscy, więc powiem krótko - Powodzenia!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry