NPC atakujący bohatera 3042 4

O temacie

Autor CBA

Zaczęty 5.02.2009 roku

Wyświetleń 3042

Odpowiedzi 4

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy

CBA

NPC atakujący bohatera
2009-02-05, 13:27(Ostatnia zmiana: 2009-02-05, 16:50)
Siema wiem że dzisiaj dużo mi pomogliście ale mam nadzieje że pomożecie n00bkowi z ambicjami a więc
//========================================
//-----------------> EXIT
//========================================

INSTANCE DIA_Dabchard_EXIT(C_INFO)
{
npc = DIA_NON_33234_Dabchard;
nr = 999;
condition = DIA_Dabchard_EXIT_Condition;
information = DIA_Dabchard_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Dabchard_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Dabchard_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> kim?
//========================================

INSTANCE DIA_Dabchard_kim (C_INFO)
{
   npc = NON_33234_Dabchard;
   nr = 1;
   condition = DIA_Dabchard_kim_Condition;
   information = DIA_Dabchard_kim_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Dabchard_kim_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Dabchard_kim_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Dabchard_kim?_03_01"); //Kim jesteś?
AI_Output (other, self ,"DIA_Dabchard_kim?_15_02"); //jestem Barbarzyńcom z południa
AI_Output (self, other ,"DIA_Dabchard_kim?_03_03"); //Barbarzyńcom?! Barbarzyńcy zabili moje dziecko!
AI_Output (other, self ,"DIA_Dabchard_kim?_15_04"); //no i co może zasłużyło co?
AI_Output (self, other ,"DIA_Dabchard_kim?_03_05"); //ARGHHH TY PSIE! GOTUJ SIĘ NA ŚMIERĆ
AI_StopProcessInfos (self);
B_Attack (self, other, AR_NONE,1);

};
problem leży w tym że pokazuje mi się błąd z tym że mój npc ma mnie zaatakować powiększyłem linie w której jest błąd
Please! pomóżącie  :lol2:
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
B_Attack (self, other, AR_NONE,1);
};

Zamiast tego daj:
Npc_SetAttitude ( self, ATT_HOSTILE );
Npc_SetTempAttitude ( self, ATT_HOSTILE );

Npc_SetTarget ( self, other );
AI_StartState ( self, ZS_Attack, 0, "");
 

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
thx ale kłopotów ciąg dalszy
dialog mi się nie wyświetla :D
usuwam ou.bin i ten 2 pliczek i robie tak jak według poradnika http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/74b7f0ffde68e50b.html i po save wychodze wchodze do gothica ale npc nadal nic mi nie mówi :lol2:  http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d768caef4e98139.html
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Usuwasz pliki ou
2. W spacerze World/reparse scripsts
3. Wybierasz z folderu _Compiled/Gothic.dat (Gdy wyświetlą się błędy trzeba potwierdzać poźniej powinien się zamknąc spacer i trzeba go włączyć znowu. U mnie tak jest)
4. Ponownie wybierasz World/reparse scripsts i otwierasz Content/Gothic.src
5. Output - Units dajesz aktualizuj i jak się załaduje to ponownie daj auktualizuj.
 

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy

CBA

NPC atakujący bohatera
#4 2009-02-05, 15:54(Ostatnia zmiana: 2009-02-05, 16:31)
dzięki ci :lol2:  zawsze miałem z tym problem ale się wstydziłem zapytać xD jeszcze raz wielkie THX
EDIT:Prosze aby ten temat zamknąć
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry