Dialog NPC 5495 11

O temacie

Autor CBA

Zaczęty 2.02.2009 roku

Wyświetleń 5495

Odpowiedzi 11

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie!
Jestem nowy na forum i od pewnego czasu bardzo nabrałeem chęci na zrobienie moda.
Pierwsze co zrobiłem to Npc działa więc postanowiłem zrobić mu dialog że da mi 200 bryłek.Zrobiłem dialog programem easy dialog manger.
Kiedy włączę z zaznaczoną opcją reprase scripst czy jakoś tak to pokazuje błąd w 37 lini dialogu a oto ona http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b5a35875805cd325
Proszę o pomoc
PS: jeżeli to zły dział to przepraszam
 

Slash

Slash

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Spróbuj zrobić taki sam dialog w Gothic DM. Może po prostu ten program robi jakiś błąd automatycznie.
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógłbyś dać treść błędu, a nie gdzie tkwi.
 

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy

oto jego treść
 

Slash

Slash

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

Slash

Dialog NPC
#4 2009-02-02, 11:21(Ostatnia zmiana: 2009-02-02, 11:23)
Wstaw tam znak ";".

Poza tym - naucz się sam pisać skryptów. Unikniesz błędów składniowych wynikających ze źle napisanego programu. Poza tym (dla mnie przynajmniej) łatwiej jest pisać samemu skrypty - nie łapię się w tych generatorkach.
 

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nawet jak wstawiłem ten znak to i nadal jest błąd.
Narazie będe robił skrypty programami bo dopiero się ucze.
Może jakiś miły człowiek przepisze mi poprawnie?
//========================================
//-----------------> EXIT
//========================================

INSTANCE DIA_Mike_EXIT(C_INFO)
{
npc = DIA_STT_10000_Mike;
nr = 2;
condition = DIA_Mike_EXIT_Condition;
information = DIA_Mike_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Mike_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Mike_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO
//========================================

INSTANCE DIA_Mike_HELLO (C_INFO)
{
   npc = STT_10000_Mike;
   nr = 1;
   condition = DIA_Mike_HELLO_Condition;
   information = DIA_Mike_HELLO_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jestes?"
};

FUNC INT DIA_Mike_HELLO_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Mike_HELLO_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Mike_HELLO_15_01"); //kim jestes?
AI_Output (self, other ,"DIA_Mike_HELLO_03_02"); //Jestem Mike i ja tu rządze!
AI_Output (other, self ,"DIA_Mike_HELLO_15_03"); //Ok ale daj 200 bryłek
B_GiveInvItems (self, other, ITMINUGGET, 200);
AI_Output (self, other ,"DIA_Mike_HELLO_03_04"); //Masz a teraz powiedz że ja tu rządze!
AI_Output (other, self ,"DIA_Mike_HELLO_15_05"); //Jestes Boss
AI_Output (self, other ,"DIA_Mike_HELLO_03_06"); //nie s tylko ś!
AI_Output (other, self ,"DIA_Mike_HELLO_15_07"); //narqa
AI_Output (self, other ,"DIA_Mike_HELLO_03_08"); //narqa

};



// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może skasuj to w skrypcie:

// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
37 linijka brakuje ";"

Cytuj
description    = "Kim jestes?"

ma być

Cytuj
description    = "Kim jestes?";
 
GG:10938162

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dzięki Zubenos i gothl ale teraz pokazuje mi się to :lol2:  z NPC wszystko ok bo zanim napisałem dialog sprawdziłem go i działał :lol2:
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy

gothI

Dialog NPC
#9 2009-02-02, 12:05(Ostatnia zmiana: 2009-02-02, 12:06)
Cytuj
npc            = DIA_STT_10000_Mike;



bez tego DIA

ma byc

Cytuj
npc            = STT_10000_Mike;


Edit chodzi o 7 linijke, w tym 2 juz masz dobrze
 
GG:10938162

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy

CBA

Dialog NPC
#10 2009-02-02, 12:13(Ostatnia zmiana: 2009-02-02, 12:19)
Dziękuje wam!
Teraz mi wszystko działa tylko że dialogi się nie pokazują ale chyba sam dam rade.Prosze jeszcze nie zamykać bo być może będe jeszcze potrzebował pomocy
EDIT:
Tworzenie nowych dialogów
1.Tworzymy nowy dialog(więcej TU [treść dialogu dodajemy w komentarzu Po Ai_Outputs...]
2.Odpalamy program spacer.exe(gothic/system)
3.Jezeli jeszcze nie zamieniliśmy skryptów to robimy wszystko wg. sposobu II
4.Usuwamy pliki Ou.bin i Ou.csl z folderu gothic/_work/data/scripts/content/CUTSCENE
5.Klikamy przycisk(1)
6.Klikamy Upadte(2)
6.Klikamy Save(3)
mam problem bo screen ten niechce mi wyskoczyć i nie wiem w co kliknąć :lol2:  a bez tego mój dialog się nie pokaże
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
By dialogi sie pokazywaly musisz skompilowac dialogi w spacerze pisze gdzies w tutorialu, jak bedziesz mial problem to mozesz walic na gg;p
 
GG:10938162


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry