Błąd - niewłaściwy typ 4655 2

O temacie

Autor Mr Prezesinho

Zaczęty 27.12.2008 roku

Wyświetleń 4655

Odpowiedzi 2

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy

Mr Prezesinho

Błąd - niewłaściwy typ
2008-12-27, 09:56(Ostatnia zmiana: 2008-12-28, 11:40)
A więc od początku:
Napisałem dialog dla stworzonej prze zemnie postaci i wyskakuje taki błąd:

(nie wiem czy wyszedł screen)

A chodzi o ten wycinek z dialogu:

Cytuj
instance DIA_Ben_Now(C_Info)
{
   npc = non_10023_Ben;
   nr = 1;
   condition = DIA_Ben_Now_Condition;
   information = DIA_Ben_Now_Info;
   permanent = 1;
   description = "Czy teraz zdradzisz mi, gdzie znajduje się wasza kryjówka?";
};

func int DIA_Ben_Now_Condition()
{
   if(Kapitel >=3)
        {
   return 1;
         };
};
func void DIA_Ben_Now_Info()
{
        var C_Npc Fingers;
   AI_Output(hero,self,"DIA_Ben_Now_15_00");   //Czy teraz zdradzisz mi, gdzie znajduje się wasza kryjówka?
   AI_Output(self,hero,"DIA_Ben_Now_12_01");   //Hmm. Bardzo mi pomogłeś z tym strażnikiem, jednak nie jestem do końca przekonany.
   AI_Output(hero,self,"DIA_Ben_Now_15_01");   //Co mam jeszcze zrobić?
   AI_Output(self,hero,"DIA_Ben_Now_12_02");   //W starym obozie mieszka mój stary znajomy. Mówią na niego Rączka.
   AI_Output(self,hero,"DIA_Ben_Now_12_03");   //Z tego co wiesz Rączka należy do Starego Obozu, a ja nie jestem w nim mile widziany. Dlatego o naszej rozmowie ma wiedzieć JEDYNIE ON.
   AI_Output(self,hero,"DIA_Ben_Now_12_04");   //Ma pewien problem, który rozwiążesz ty. Jeśli on uzna, że jesteś przydatny wtedy powiem ci, gdzie ukrywa się Mordred z jego ludźmi.
   Ben_FingersTo = LOG_RUNNING;
   Log_CreateTopic(CH3_FingersTo,LOG_MISSION);
   B_LogEntry(CH3_FingersTo,"Ben poprosił mnie, abym wyświadczył przysługę jego staremu znajomemu - Rączce.");
   Log_SetTopicStatus(CH3_FingersTo,LOG_RUNNING);
   Info_ClearChoices(DIA_Ben_Now);
   Info_AddChoice(DIA_Ben_Now,"Zajmę się tym.",DIA_Ben_Now_yes);
   Info_AddChoice(DIA_Ben_Now,"Nie będę za ciebie odwalał brudnej roboty!",DIA_Ben_Now_No);
};

func void DIA_Ben_Now_Yes()
{
   AI_Output(other,self,"DIA_Ben_Now_Yes_15_00");   //Zajmę się tym.
   AI_Output(self,other,"DIA_Ben_Now_Yes_12_01");   //Wspaniale. Więc ruszaj i nie ociągaj się z tym zadaniem nie jest trudne.
   Ben_FingersTo = LOG_RUNNING;
   B_LogEntry(CH3_FingersTo,"Jeśli sprostam zadaniu, Ben zdradzi mi kryjówkę jego dowódcy. Powinienem się pośpieszyć, bo atmosfera w Starym Obozie zaczyna się zagęszczać!");
   Info_ClearChoices(DIA_Ben_Now_Yes);
};

func void DIA_Ben_Now_No()
{
   AI_Output(other,self,"DIA_Ben_Now_No_15_00");   //Nie będę za ciebie odwalał brudnej roboty!
   AI_Output(self,other,"DIA_Ben_Now_No_12_01");   //Rozumiem. W takim razie zapomnijmy o tej sprawie, dobrze?
   Ben_FingersTo = LOG_FAILED;
   B_LogEntry(CH3_FingersTo,"Odmówiłem udzielenia pomocy Benowi. Co on sobie myślał?! Że jestem listonoszem? Tak czy siak mogę zapomnieć o tej sprawie.");
        Info_ClearChoices(DIA_Ben_Now_No);

};


Konkretniej:

Cytuj
func void DIA_Ben_Now_Yes()
{
   AI_Output(other,self,"DIA_Ben_Now_Yes_15_00");   //Zajmę się tym.
   AI_Output(self,other,"DIA_Ben_Now_Yes_12_01");   //Wspaniale. Więc ruszaj i nie ociągaj się z tym zadaniem nie jest trudne.
   Ben_FingersTo = LOG_RUNNING;
   B_LogEntry(CH3_FingersTo,"Jeśli sprostam zadaniu, Ben zdradzi mi kryjówkę jego dowódcy. Powinienem się pośpieszyć, bo atmosfera w Starym Obozie zaczyna się zagęszczać!");
   Info_ClearChoices(DIA_Ben_Now_Yes);
};

Wytłumaczy mi ktoś, o co chodzi?

z góry dziex:)


 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
W tym zamiast tego na czerwono:
Cytuj
func void DIA_Ben_Now_Yes()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Ben_Now_Yes_15_00"); //Zajmę się tym.
AI_Output(self,other,"DIA_Ben_Now_Yes_12_01"); //Wspaniale. Więc ruszaj i nie ociągaj się z tym zadaniem nie jest trudne.
Ben_FingersTo = LOG_RUNNING;
B_LogEntry(CH3_FingersTo,"Jeśli sprostam zadaniu, Ben zdradzi mi kryjówkę jego dowódcy. Powinienem się pośpieszyć, bo atmosfera w Starym Obozie zaczyna się zagęszczać!");
Info_ClearChoices(DIA_Ben_Now_Yes);
};
powinno być
Info_ClearChoices(DIA_Ben_Now);

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
Dzięki za pomoc, wszystko działa.

Pozdrawiam
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry