A więc od początku:
Napisałem dialog dla stworzonej prze zemnie postaci i wyskakuje taki błąd:


(nie wiem czy wyszedł screen)
A chodzi o ten wycinek z dialogu:
instance DIA_Ben_Now(C_Info)
{
npc = non_10023_Ben;
nr = 1;
condition = DIA_Ben_Now_Condition;
information = DIA_Ben_Now_Info;
permanent = 1;
description = "Czy teraz zdradzisz mi, gdzie znajduje się wasza kryjówka?";
};
func int DIA_Ben_Now_Condition()
{
if(Kapitel >=3)
{
return 1;
};
};
func void DIA_Ben_Now_Info()
{
var C_Npc Fingers;
AI_Output(hero,self,"DIA_Ben_Now_15_00"); //Czy teraz zdradzisz mi, gdzie znajduje się wasza kryjówka?
AI_Output(self,hero,"DIA_Ben_Now_12_01"); //Hmm. Bardzo mi pomogłeś z tym strażnikiem, jednak nie jestem do końca przekonany.
AI_Output(hero,self,"DIA_Ben_Now_15_01"); //Co mam jeszcze zrobić?
AI_Output(self,hero,"DIA_Ben_Now_12_02"); //W starym obozie mieszka mój stary znajomy. Mówią na niego Rączka.
AI_Output(self,hero,"DIA_Ben_Now_12_03"); //Z tego co wiesz Rączka należy do Starego Obozu, a ja nie jestem w nim mile widziany. Dlatego o naszej rozmowie ma wiedzieć JEDYNIE ON.
AI_Output(self,hero,"DIA_Ben_Now_12_04"); //Ma pewien problem, który rozwiążesz ty. Jeśli on uzna, że jesteś przydatny wtedy powiem ci, gdzie ukrywa się Mordred z jego ludźmi.
Ben_FingersTo = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic(CH3_FingersTo,LOG_MISSION);
B_LogEntry(CH3_FingersTo,"Ben poprosił mnie, abym wyświadczył przysługę jego staremu znajomemu - Rączce.");
Log_SetTopicStatus(CH3_FingersTo,LOG_RUNNING);
Info_ClearChoices(DIA_Ben_Now);
Info_AddChoice(DIA_Ben_Now,"Zajmę się tym.",DIA_Ben_Now_yes);
Info_AddChoice(DIA_Ben_Now,"Nie będę za ciebie odwalał brudnej roboty!",DIA_Ben_Now_No);
};
func void DIA_Ben_Now_Yes()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Ben_Now_Yes_15_00"); //Zajmę się tym.
AI_Output(self,other,"DIA_Ben_Now_Yes_12_01"); //Wspaniale. Więc ruszaj i nie ociągaj się z tym zadaniem nie jest trudne.
Ben_FingersTo = LOG_RUNNING;
B_LogEntry(CH3_FingersTo,"Jeśli sprostam zadaniu, Ben zdradzi mi kryjówkę jego dowódcy. Powinienem się pośpieszyć, bo atmosfera w Starym Obozie zaczyna się zagęszczać!");
Info_ClearChoices(DIA_Ben_Now_Yes);
};
func void DIA_Ben_Now_No()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Ben_Now_No_15_00"); //Nie będę za ciebie odwalał brudnej roboty!
AI_Output(self,other,"DIA_Ben_Now_No_12_01"); //Rozumiem. W takim razie zapomnijmy o tej sprawie, dobrze?
Ben_FingersTo = LOG_FAILED;
B_LogEntry(CH3_FingersTo,"Odmówiłem udzielenia pomocy Benowi. Co on sobie myślał?! Że jestem listonoszem? Tak czy siak mogę zapomnieć o tej sprawie.");
Info_ClearChoices(DIA_Ben_Now_No);
};
Konkretniej:
func void DIA_Ben_Now_Yes()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Ben_Now_Yes_15_00"); //Zajmę się tym.
AI_Output(self,other,"DIA_Ben_Now_Yes_12_01"); //Wspaniale. Więc ruszaj i nie ociągaj się z tym zadaniem nie jest trudne.
Ben_FingersTo = LOG_RUNNING;
B_LogEntry(CH3_FingersTo,"Jeśli sprostam zadaniu, Ben zdradzi mi kryjówkę jego dowódcy. Powinienem się pośpieszyć, bo atmosfera w Starym Obozie zaczyna się zagęszczać!");
Info_ClearChoices(DIA_Ben_Now_Yes);
};
Wytłumaczy mi ktoś, o co chodzi?
z góry dziex:)