Usuwanie potworów 2158 6

O temacie

Autor GothicGorn

Zaczęty 22.12.2008 roku

Wyświetleń 2158

Odpowiedzi 6

GothicGorn

GothicGorn

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
Wiem, że aby usunąć potwora oprócz usunięcia Waypointa w Spacerze trzeba usunąć odpowiadającą mu linijkę w startupie. Jednak nazwa waypointa nie odpowiada linijce w startupie i nie wiem jak ją zlokalizować. Dlatego proszę o pomoc.
 

Nygus

Nygus

Użytkownicy
posty132
Propsy14
  • Użytkownicy
Wystarczy usunac waypoint.
 

GothicGorn

GothicGorn

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
Ale jak usunę waypointa to potwory nadal są tam gdzie były.
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Wystarczy usunąć wpis ze startupa.
 

GothicGorn

GothicGorn

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
ale jaki wpis? bo jak już mówiłem nazwa waypointa nie odpowiada żadnej linijce w kodzie w startupie
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jeśli masz  coś takiego:
Wld_InsertNpc (Giant_Rat,"ADW_ADANOSTEMPEL_TREASUREPITS_07B");to zrób tak
//Wld_InsertNpc (Giant_Rat,"ADW_ADANOSTEMPEL_TREASUREPITS_07B");

GothicGorn

GothicGorn

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
Dzięki. Odnalazłem odpowiednie linijki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry