Postulaty 1784706 5186

O temacie

Autor Lavius

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1784706

Odpowiedzi 5186

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
postuluję o przywrócenie mnie admina xD
Proszę bardzo. :D
Ile nicków już zmienione? Ile osób zbanowanych?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
chcesz być pierwszy? xD
a poważnie, jestem kurwa grzeczny
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
A chuj spróbuje, postuluje o możliwość zrobienia porządku w dziale modding gothica/samouczki, nie wiem czy miałbym zostać moderatorem czy jak, ale postuluje co mi tam, w końcu jakiś staż na forum mam
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A chuj spróbuje, postuluje o możliwość zrobienia porządku w dziale modding gothica/samouczki, nie wiem czy miałbym zostać moderatorem czy jak, ale postuluje co mi tam, w końcu jakiś staż na forum mam

Masz @Sawik'a niech czyści.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
A chuj spróbuje, ....

..... w końcu jakiś staż na forum mam
:lol: Takich moderatorów trzeba.

A tak na serio, jak jest gdzieś burdel to zgłaszaj temat/pisz

 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
postuluje o możliwość zrobienia porządku w dziale modding gothica/samouczki
Samouczki - problem polega w dużej mierze na usuniętych zdjęciach, same tutoriale czyszczone były ze dwa lata temu przeze mnie i przez Avallacha.
Reszta - spam, źle nazwane tematy, "jak w temacie", generalnie odkąd dostałem moderatora zbieram się do napisania regulaminu tego działu, ale boję się bo wiemy jak społeczność tM reaguje na zmiany, tym bardziej uderzające w nich.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ja uważam, że pasowałoby każdy nie jasny samouczek wyjebać i napisać od nowa, zauważyłem też że w spisie samouczków, też warto byłoby zostawić jeden spis, bo jak od lat się historia na forum powtarza, każdy większość nowych użytkowników i tak będzie pisać posty że im linki nie działają, mimo że mają napisane jak byk że aktualny jest spis 3, A po takiej operacji w efekcie w problematyce dać dużymi literami odnośnik do tej listy, może ludzie częściej znajdywaliby odpowiedź na swój problem przed zakładaniem nowego tematu w problematyce, przydałoby się też kiedyś na spokojnie przejrzeć problematykę, są tam tematy z rozwiązaniami problemów których niema w samouczkach, a o burdelu w problematyce skryptów to już nie wspomnę, sam tam narobiłem ambarasu swego czasu :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

gothic1210
  • Gość
Eeee Sawik kogo ty się boisz? Nołnejmów z górnego forum? Tylko oni tam postują. Większość z nich ma króciutkie staże i nie mają nic do gadania. 
W ogóle jak byłem moderatorem to doszedłem do wniosku, że upominanie i poprawianie nazw tematów to walka z wiatrakami. Nikogo tym nie zbawisz. Recepta jest prosta i na innych forach z powodzeniem stosowana. Utworzenie działu Kosz w górnym forum do którego trafiałby tematy niepoprawnie nazwane lub z powtarzającymi się problemami. Dział miałby ustawione automatyczne czyszczenie co miesiąc. Miesiąc wystarczy, aby po raz setny rozwiązać problem z brakującą ";" na końcu linijki czy jakimś innym trywialnym problemem. 
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Postuluję aby  administrator porządki zaczął  od SIEBIE  i innych  którzy używają wulgaryzmów.   !!!!!!!!!
Cytuj
chcesz być pierwszy? xD
a poważnie, jestem kurwa grzeczny
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Eeee Sawik kogo ty się boisz? Nołnejmów z górnego forum? Tylko oni tam postują. Większość z nich ma króciutkie staże i nie mają nic do gadania.
W ogóle jak byłem moderatorem to doszedłem do wniosku, że upominanie i poprawianie nazw tematów to walka z wiatrakami. Nikogo tym nie zbawisz. Recepta jest prosta i na innych forach z powodzeniem stosowana. Utworzenie działu Kosz w górnym forum do którego trafiałby tematy niepoprawnie nazwane lub z powtarzającymi się problemami. Dział miałby ustawione automatyczne czyszczenie co miesiąc. Miesiąc wystarczy, aby po raz setny rozwiązać problem z brakującą ";" na końcu linijki czy jakimś innym trywialnym problemem.
pomysł też spoko i chyba jest to najprostsze rozwiązanie
Postuluję aby  administrator porządki zaczął  od SIEBIE  i innych  którzy używają wulgaryzmów.   !!!!!!!!!
Cytuj
chcesz być pierwszy? xD
a poważnie, jestem kurwa grzeczny
wulgaryzmy na tym forum są jak użytkownicy nawet jeśli odejdą to po jakimś czasie wrócą
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Eeee Sawik kogo ty się boisz? Nołnejmów z górnego forum? Tylko oni tam postują. Większość z nich ma króciutkie staże i nie mają nic do gadania.
Nie żeby coś, ale teraz to zabrzmiało, jakby długość posiadania zarejestrowanego konta na tM była jakimś wyznacznikiem długości chuja zajebistości czy coś.
Spoiler
w sumie to nawet coś w tym jest  :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja uważam, że pasowałoby każdy nie jasny samouczek wyjebać i napisać od nowa
Przygotuj poprawione wersje, chętnie je podmienię.

@Outlander, chodzi o sam ból dupy jaki to wywoła. Przede wszystkim administracja tutaj nigdy nie starała się jednoznacznie zakazywać czegokolwiek, forum miało swój własny specyficzny klimat, idiotów się szkoliło że błagali o bany, a ci którzy mogli to znieść to ci którzy zostali na dłużej by potem robić dokładnie to samo. Próba wprowadzenia sroższej administracji chociażby w działach które naprawdę tego wymagają może dobić to forum. Problem też leży w tym że jeżeli wprowadzone zostaną zasady, należałoby je odpowiednio egzekwować - czytaj warny. Jest długa lista osób które bardzo możliwie wyłapałyby 100% w przeciągu dnia, większość z nich to żadna strata, jednak chociażby taki werewolf to jakby nie było stary user, zaznajomiony z tradycjami etc i to właśnie takim użytkownikom będzie najciężej stosować się do nowych zasad. Powodem dla którego obecnie mało zajmuję się moderowaniem górnego forum jest to że większość wątków jest tak pozbawiona wartości merytorycznych że najchętniej bym usuwał całe strony tematów. Nad zrobieniem śmietnika też myślałem, jednak jeden już jest - tam domyślnie trafiają wszystkie usunięte posty/tematy, raczej nie ma sensu robić drugiego, tym bardziej jak rozumiem Twój tok rozumowania, widocznego dla wszystkich. Bardziej skłaniałbym się ku bardziej drastycznemu środkowi - źle nazwane tematy nie są moderowane, są po prostu usuwane, do skutku aż zostanie nazwany poprawnie, jednak to już nie są czasy gdy na forum spędzam większość dnia, jeżeli w międzyczasie ktoś odpowie zasada mija się z celem. Problemem są też osoby które mają kilka problemów, z jednej strony, zamieszczenie ich w jednym temacie ma sens, szczególnie jeśli są w jakiś sposób połączone, z drugiej - zdarza się że rozwiązanie problemu np. ze spacerem jest w dziale skryptów, z powodu łączenia takich problemów. Jak się nie obrócisz tak dupa z tyłu, dlatego w takich sytuacjach rozumiem dlaczego WoG jest zorganizowany tak a nie inaczej.
Przy okazji, istnienie działu "Błędy podczas parsowania" nie jest do końca logiczne, koniec końców i tak wszystkie tematy trafiają do działu nadrzędnego.
Postuluję aby  administrator porządki zaczął  od SIEBIE  i innych  którzy używają wulgaryzmów.   !!!!!!!!!
Cytuj
chcesz być pierwszy? xD
a poważnie, jestem kurwa grzeczny
Chłopcze, musisz się wiele nauczyć. Nie dość że wulgaryzmy tutaj są na porządku dziennym, to jeszcze zadzierasz z niewłaściwą osobą.
Spoiler
Czyje to prowo?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Kaziu pewnie wymyślił, Adanos się przychylił, Aztek toczy beke, a Allah sie nie przyznaje. Ot i cała filozofia D:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
@Outlander, chodzi o sam ból dupy jaki to wywoła. Przede wszystkim administracja tutaj nigdy nie starała się jednoznacznie zakazywać czegokolwiek, forum miało swój własny specyficzny klimat, idiotów się szkoliło że błagali o bany, a ci którzy mogli to znieść to ci którzy zostali na dłużej by potem robić dokładnie to samo. Próba wprowadzenia sroższej administracji chociażby w działach które naprawdę tego wymagają może dobić to forum. Problem też leży w tym że jeżeli wprowadzone zostaną zasady, należałoby je odpowiednio egzekwować - czytaj warny. Jest długa lista osób które bardzo możliwie wyłapałyby 100% w przeciągu dnia, większość z nich to żadna strata, jednak chociażby taki werewolf to jakby nie było stary user, zaznajomiony z tradycjami etc i to właśnie takim użytkownikom będzie najciężej stosować się do nowych zasad. 
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:  co ja niby robie takiego w górnych dzialach, tym bardziej samouczkach, że mialbym w dzień uzbierać 100%? Jebnij sie w lepetyne, bo jak to adanos juz kiedys wspomnial za duzo zazywasz moddersowego forum :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
co ja niby robie takiego w górnych dzialach, tym bardziej samouczkach, że mialbym w dzień uzbierać 100%? Jebnij sie w lepetyne, bo jak to adanos juz kiedys wspomnial za duzo zazywasz moddersowego forum :D
No właśnie o tym mówię, spam i offtop przyjął się już tutaj na tyle że nie jest to nawet uważane za powód do warna, warny za to są przyznawane jak ktoś zdrowo przegina, żeby na "górnym" zapanował "porządek", trzeba by to zmienić.
Kurwa, w png...
Ta wiadomość chociażby, stosunkowo świeża, ostatnio mniej udzielasz się na górnym wręcz miałem problem znaleźć cokolwiek.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Ta wiadomość chociażby, stosunkowo świeża, ostatnio mniej udzielasz się na górnym wręcz miałem problem znaleźć cokolwiek. 
Ta wiadomość chociażby nie jest zadnym offtopem ani niczym złym tylko nawiązaniem do netykiety, bo screeny w png sie ladują długo, wiec sie odpierdol madafaka.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Akurat Łukaszku o format możesz sie nie przyjebywać, bo ma racje. Ogólnoprzyjęte było to, że każdy ss, zdjęcie/cokolwiek innego, powinno być w jpg. Dałem dupy xD
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
Ta wiadomość chociażby, stosunkowo świeża, ostatnio mniej udzielasz się na górnym wręcz miałem problem znaleźć cokolwiek.
Ta wiadomość chociażby nie jest zadnym offtopem ani niczym złym tylko nawiązaniem do netykiety, bo screeny w png sie ladują długo, wiec sie odpierdol madafaka.
Gdyby to była boczna uwaga, to racja, jednak poza sprawdzeniem rozszerzenia zdałeś się zignorować  fakt że screeny COŚ przedstawiają. Nie napisałeś posta na temat, po prostu rzuciłeś tekstem który poprzednio był propsowany. Tak to widzę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A trzeba bylo cos wiecej mowic? Nie sadze. Wystarczylo napisac ,,Kurwa, w png..." i wiecej nie trzeba bylo.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ja uważam, że pasowałoby każdy nie jasny samouczek wyjebać i napisać od nowa
Przygotuj poprawione wersje, chętnie je podmienię.
znaczne się tym zajmować w wolnej chwili, może nawet w wideo wersji, a jak nie to co ? Wyrzucać normalnie na forum tutki a ty usuniesz stare czy jak?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 14 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry