Problem z walką 1722 1

O temacie

Autor IceMan

Zaczęty 13.12.2008 roku

Wyświetleń 1722

Odpowiedzi 1

IceMan

IceMan

Użytkownicy
posty68
Propsy11
Profesjabrak
  • Użytkownicy

IceMan

Problem z walką
2008-12-13, 22:32(Ostatnia zmiana: 2008-12-13, 22:40)
Witam wszystkich...
Mam problem w g2 nk bowiem chciałem sobie pomodować, więc ściągnąłem gmdk 2.6a zainstalowałem wszystko w pełni potem ściągnąłem do tego wersje ulepszającą 2.6f, a następnie polskie skrypty!
I dodałem sobie parę moich postaci już i mam taki problem że wszystkie postacie ale to WSZYSTKIE, trzymają broń w ręku jakby miały nauczone 0-29%! A gdy wchodzę w skrypty i np NPC dany widzę że ma 70% każdej umiejętności! Potem wszedłem do g2 nk i zamieniłem się w tą postać sprawdziłem czy w grze ma 70% i miał! Wtedy wyjąłem miecz i trzymał go jakby miał 0-29% a nie 70%! Może to nie problem bo obrażenia zadaje jakby miał te 70% ale trzyma ta postać ten miecz w taki sposób denerwujący bo wtedy nie wygląda jak wojownik tylko jak jakiś farmer...
Czy ktoś mi może w tym pomóc?
 

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Jastrzab

Problem z walką
#1 2010-07-10, 18:19(Ostatnia zmiana: 2010-07-10, 22:48)
Ja mam dokładnie ten sam problem i ja również proszę o pomoc  :|

--------------------
Problem rozwiązany wystarczy otworzyć plik AddFightSkills.d w folderze głównym gothica\_work\data\scripts\content\story\b_story
i zmienić całą treść na:

// ******************************************************************
// B_AddFightSkill
// ---------------
// setzt die Kampftalent-Ani abhängig von TrefferChance%
// (ab 30% und ab 60%)
// wird aus NPC_SetFightSkills aufgerufen (um FightSkill in NSC-Instanzen zu setzen)
// und aus B_TeachFightTalentPercent (um Player-Skill zu erhöhen)
// ******************************************************************

func void B_AddFightSkill (var C_NPC slf, var int talent, var int percent)
{
    if (talent == NPC_TALENT_1H)
    {
        slf.HitChance[NPC_TALENT_1H] = slf.HitChance[NPC_TALENT_1H] + percent;
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_1H] >=0)    
        {    
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_1H, 0);    
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_1hST1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_1hST2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_1H] >=30)    
        {    
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_1H, 1);
            Mdl_ApplyOverlayMDS    (self, "Humans_1hST1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS(self, "Humans_1hST2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_1H] >=60)        
        {    
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_1H, 2);        
            Mdl_ApplyOverlayMDS        (self, "Humans_1hST2.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_1hST1.MDS");
        };
    };
   
    if (talent == NPC_TALENT_2H)
    {
        slf.HitChance[NPC_TALENT_2H] = slf.HitChance[NPC_TALENT_2H] + percent;
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_1H] >=0)        
        {    
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_2H, 0);    
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_2hST1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_2hST2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_2H] >=30)        
        {    
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_2H, 1);    
            Mdl_ApplyOverlayMDS    (self, "Humans_2hST1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_2hST2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_2H] >=60)        
        {    
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_2H, 2);        
            Mdl_ApplyOverlayMDS        (self, "Humans_2hST2.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_2hST1.MDS");
        };
    };
   
    if (talent == NPC_TALENT_BOW)
    {
        slf.HitChance[NPC_TALENT_BOW] = slf.HitChance[NPC_TALENT_BOW] + percent;
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_BOW] >=0)        
        {    
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_BOW, 0);    
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_BowT1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_BowT2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_BOW] >=30)        
        {    
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_BOW, 1);    
            Mdl_ApplyOverlayMDS    (self, "Humans_BowT1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_BowT2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_BOW] >=60)        
        {    
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_BOW, 2);    
            Mdl_ApplyOverlayMDS        (self, "Humans_BowT2.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_BowT1.MDS");
        };
    };
   
    if (talent == NPC_TALENT_CROSSBOW)
    {
        slf.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] = slf.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] + percent;
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] >=0)        
        {    
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_CROSSBOW, 0);
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_CBowT1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_CBowT2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] >=30)    
        {    
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_CROSSBOW, 1);    
            Mdl_ApplyOverlayMDS    (self, "Humans_CBowT1.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_CBowT2.MDS");
        };
       
        if (slf.HitChance[NPC_TALENT_CROSSBOW] >=60)    
        {    
            Npc_SetTalentSkill (slf, NPC_TALENT_CROSSBOW, 2);    
            Mdl_ApplyOverlayMDS        (self, "Humans_CBowT2.MDS");
            Mdl_RemoveOverlayMDS    (self, "Humans_CBowT1.MDS");
        };
    };
};

i zreparsować skrypty. :D
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry