Jak dodać % bonus do walki? 2751 1

O temacie

Autor Defeatist

Zaczęty 7.12.2008 roku

Wyświetleń 2751

Odpowiedzi 1

Defeatist

Defeatist

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy

Defeatist

Jak dodać % bonus do walki?
2008-12-07, 12:50(Ostatnia zmiana: 2008-12-07, 12:51)
Moje pytania są pewnie zbyt proste dla lepszych modderów GII:

1) Jak dodać bonus do broni, tak aby dodawała ona % do biegłości w broni?

2) Jak zrobić, żeby bonus był ujemny (jak na przykład w starej maczecie czy słudze burzy)?

3) I czy da się to samo zrobić z łukami i kuszami? Jesli tak to jakim sposobem?

Odrobinę sam kombinowałem ale efekt jest taki, że broń wyświetla tylko w ekwipunku bonus nauki ale nic się nie zmienia w statystykach postaci.

Proszę o pomoc.
 

Dawidek

Dawidek

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy
Przykładowa broń tj. Pięść Trolla

INSTANCE ItMw_2H_Axe_Heavy_04 (C_Item)
{   
   name             =   "Pięść trolla";  

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_2HD_AXE;   
   material          =   MAT_WOOD;

   value             =   6000;//2180;//1090
   
   damageTotal         =    125;
   damagetype         =   DAM_EDGE;
   range             =     150;      

   cond_atr[2]         =    ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =    115;
   visual             =   "ItMw_2H_Axe_Heavy_04.3DS";

   description         = name;
   TEXT[1]            = "Trafienie Krytyczne: ";      COUNT[1]   = 10;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_TwoHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
   on_equip      =   Equip_ItMw_2H_Axe_Heavy_04;
   on_unequip      =   UnEquip_ItMw_2H_Axe_Heavy_04;
};

FUNC VOID Equip_ItMw_2H_Axe_Heavy_04()
   {
   Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_2H, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_2H)+10);
   };

FUNC VOID UnEquip_ItMw_2H_Axe_Heavy_04()
   {
   Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_2H, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_2H)-10);
         };


To dodaje

a żeby odejmowało trzeba zamienić tak

FUNC VOID Equip_ItMw_2H_Axe_Heavy_04()
   {
   Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_2H, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_2H)-10);
   };

FUNC VOID UnEquip_ItMw_2H_Axe_Heavy_04()
   {
   Npc_SetTalentValue(self, NPC_TALENT_2H, Npc_GetTalentValue(self, NPC_TALENT_2H)+10);
         };

Żeby to tyczyło się innych broni trzeba zamienić NPC_TALENT_2H na
NPC_TALENT_BOW - łuki
NPC_TALENT_CROSSBOW - kusze
NPC_TALENT_1H - broń jednoręczna
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry