[G2NK} Imperium Kruka (demo) 55 0

O temacie

Autor Duch

Zaczęty 1.09.2025 roku

Wyświetleń 55

Odpowiedzi 0

Duch

Duch

Użytkownicy
posty71
Propsy120
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy


Opis:
To demonstracyjny mod do drugiej części gry, opowiadający o życiu bandytów. Akcja moda rozgrywa się po wydarzeniach z Gothic 2, kiedy Bezimienny bohater opuścił wyspę Khorinis. Jednak w przeciwieństwie do wielu modyfikacji, akcja moda będzie miała miejsce w świecie zwykłego Gothic 2, gdzie Bezimienny bohater nie został dotknięty wydarzeniami z Nocy Kruka i nie miały miejsca żadne wydarzenia związane z Krukiem i Szponem Beliara. Bezimienny wypełnił swoje przeznaczenie i popłynął do Myrtany. Rozprawił się ze wszystkimi wrogami oprócz jednego. Po wygnaniu Śniącego i zniszczeniu Bariery, w oryginalnym Gothic 2, Bezimienny wierzył, że ma tylko jednego wroga do pokonania, tego, który przewodzi armiom ciemności. Bezimienny nie spotkał Magów Wody, ani nie znalazł portalu do Jarkendaru.

Ale co by było, gdyby Kruk przeżył, podobnie jak wielu innych ze Starego Obozu, i zdołał zorganizować oddział do Jarkendaru, ale ponieważ w oryginalnej grze nie było mu przeznaczone spotkanie z Bezimiennym, nie było potrzeby, aby Szpon Beliara znajdował się na wyspie. A jednak jest tutaj, ze swoimi ludźmi i ambicjami, realizując własne cele w tej zapomnianej przez Boga krainie. Jeśli nie przybył do Jarkendaru po Szpon, to po co tu zawędrował? Do jakich celów dąży i jaki byłby Kruk, gdyby pozostał tym samym Magnatem, którego znaliśmy z Gothica 1?

W tym świecie nie ma Gomeza i starych zasad, ale Kruk zdołał poprowadzić za sobą ludzi.

W tym świecie Bezimienny nie odebrał życia Dexterowi, uwierzywszy w jego kłamstwa na temat Poszukiwaczy, ale w rzeczywistości, jak dowiadujemy się z dodatku, miał w tym swoje ukryte cele. W tym modzie wcielamy się w jednego z zaufanych Dextera, do którego posłaniec przynosi list. W liście tym Dexter prosi nas, abyśmy wraz z jego oddziałem pilnie udali się do Jarkendaru i pomogli Krukowi i jego ludziom w rozwiązaniu powstałych problemów. Ale czym są te problemy i dlaczego cały obóz bandytów nie jest w stanie sobie z nimi poradzić? O tych tajemnicach Kruka, historii Górniczej Doliny, Khorinis i Mordraga, a także innych dalszych wydarzeniach w świecie oryginalnej gry, dowiesz się z modyfikacji - "Imperium Kruka".


Cechy modyfikacji:
- alternatywna historia, która pomija wątek magów wody i Szponu Beliara
- nowe rutyny dla NPC
- bohater, który nie zaczyna od zera i ma na start pewne umiejętności
- od 5 do 10h rozgrywki (jeśli gracie na unionach i słynnym przyspieszeniu x3 to mod jest krótszy)

Posłowie:
Modyfikacja została przetłumaczona przez Bractwo Gothica i miała premierę 23 listopada 2023 roku. Temat wtedy na tM nie powstał, ale nadszedł w sumie czas postawienie tematu.
Na stan listopada 2023 grupa autorów miała mieć już napisany 2 i początek 3 rozdziału. Na obecny stan tj. 1 września 2025 nic się nie zmieniło w tym temacie, a temat na ich forum przycichł.

Autorzy modyfikacji: Zespół Gothic Renessans i Tiny Reds
Tłumaczenie:  metek56
Skrypty:  Nefario,  plaq
Testy:  Duch,  Nefario,  metek56,  plaq
Korekta:  plaq
Grafika:  Venusdooom
Montaż:  Khrotok Jabarth

Link do pobrania moda: https://www.mediafire.com/file/x4rmzk2zfx146cm/Imperium_Kruka_PL.7z/file
Link do poradnika: https://mega.nz/file/IxxgwTwa#oHYJXEOGVLJHXWELi9QudzvIVrhTJHDmS8RstwD9Yws
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry