[G1] Aktywacja oCTriggerChangeLevel ustawionego na "StartEnable:False" 1670 0

O temacie

Autor Kirgo2

Zaczęty 21.02.2025 roku

Wyświetleń 1670

Odpowiedzi 0

Kirgo2

Kirgo2

Użytkownicy
posty50
Propsy6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam pewien problem. Próbuję dodać oCTriggerChangeLevel, który na początku gry byłby nieaktywny i aktywowałby się dopiero w późniejszym rozdziale gry.

Dodałem w Spacerze stosowny oCTriggerChangeLevel i ustawiłem (też w Spacerze) "StartEnable:False".

Pytanie:
Co muszę wpisać by ten "uśpiony" changelevel się "obudził"?
Mam na myśli: co musiałbym dopisać przykładowo w takim pliku "Gothic\_work\DATA\scripts\Content\Story\CHAPTERS\B_Story_UrizielLoaded.d" by do zadziałało na changelevel.


Korzystając też z okazji chciałbym też zadać drugie pytanie:
Czy da się z poziomu skryptów zmienić "showVisual:FALSE" na "showVisual:TRUE"?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry